دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
۴

میانگین ادرار داخل استخرهای کانادا

پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 810885
محققان متوجه شدند که طی سه هفته در استخرهای کوچک با ظرفیت 110 هزار گالن آب (حدود 415 هزار لیتر) نزدیک به 92/7 گالن (30 لیتر) ادرار وجود دارد!
میانگین ادرار داخل استخرهای کانادا
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، محققانی در کانادا برای بررسی مقدار ادرار در آب استخرها میزان آسه سولفام پتاسیم (ACE) را به عنوان نشانه ادراری انتخاب کرده‌اند و به عددهای عجیب و غریبی رسیده‌اند. دلیل انتخاب آسه سولفام پتاسیم هم این بوده که ماده شیرین کننده مصنوعی بسیار شایعی است که فقط با ادرار دفع می‌شود.

محققان متوجه شدند که طی سه هفته در استخرهای کوچک با ظرفیت 110 هزار گالن آب (حدود 415 هزار لیتر) نزدیک به 92/7 گالن (30 لیتر) ادرار وجود دارد که این میزان در استخرهای بزرگ‌تر با گنجایش 220 هزار گالن (830 هزار لیتر) به 8/19 گالن (75 لیتر) ادرار می‌رسد. البته نگران نباشید ۳۰ لیتر ادرار در حالت عادی خیلی زیاد است اما در نسبت با ۴۲۰ متر مکعب آب چیزی نیست چون  کمتر از یک صدم درصد از کل آب استخر می شود. کاربری به طنز نوشت: «یاد اون جوکی افتادم که می‌گفتن آب استخر رو دادن آزمایشگاه گفته ادرارش کمی آب قاطیش هست.» 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdch6vn6m23nz6d.tft2.html
jahannews.com/vdch6vn6m23nz6d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Denmark
خوب که چی
Iran, Islamic Republic of
غربیها کثیفن میدونید چرا عطر فرانسه معروف شد چون این قدر کثیف بودن و حمام نمیرفتن بدنشون بوی تعفنی میگرفت به همین خاطر به خودشون عطر میزدن
Iran, Islamic Republic of
الان هم همینطوره و با اینکه عطر میزنند ولی بوی گند هم میدهند
Iran, Islamic Republic of
جهان! کلی میری میگردی تا یه چیزی توی کشورهای غربی پیدا کنی و گیر بدی بهش! آخه به نجاست کاناداییها چکار داری!
حالا انگار استخرهای ایران آب خالص صددرصده!!