چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

گفت و شنود/ برو بخواب!

پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 810875
یکی از مدعیان اصلاحات توئیت زده و نوشته است؛ «‌از یکی از نمایندگان مجلس شنیدم بسیاری از نمایندگان می‌گویند به‌خاطر نارضایتی گسترده مردم، روی سرزدن به حوزه‌های انتخابیه خود را نداریم‌»!
به گزارش جهان نيوز، کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یکی از مدعیان اصلاحات توئیت زده و نوشته است؛ «‌از یکی از نمایندگان مجلس شنیدم بسیاری از نمایندگان می‌گویند به‌خاطر نارضایتی گسترده مردم، روی سرزدن به حوزه‌های انتخابیه خود را نداریم‌»!

گفتم: خُب وقتی همین مدعیان اصلاحات، گرانی افسار گسیخته و ۸ برابر شدن قیمت مسکن و ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه و ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان اوراق قرضه و تعطیلی هزاران کارخانه و مرکز تولید و رهاکردن مردم در بیماری کرونا به بهانه برجام و FATF و ... صدها مشکل دیگر را بر سر مردم مظلوم آوار کرده‌اند، باید هم از روبه‌رو شدن با مردم خجالت بکشند!

گفت: خودشان را که نمی‌گوید! نمایندگان کنونی مجلس را می‌گوید!

گفتم: بازهم راست می‌گوید! مردم از نمایندگان انقلابی می‌پرسند چرا این مدعیان اصلاحات را به خاطر این‌همه بلا که بر سر مردم آورده‌اند، بازداشت و محاکمه و مجازات نمی‌کنید؟!

گفت: کاش برخی از این مدعیان اصلاحات یک کمی احساس و ‌اندکی وجدان داشتند!

گفتم: یارو می‌گفت؛ کی میگه من احساس ندارم. نزدیک ظهر که میشه، به‌شدت احساس گرسنگی می‌کنم. بعد از ناهار، به‌شدت احساس تشنگی می‌کنم و بعدش هم شدیداً احساس می‌کنم که باید بخوابم!
https://jahannews.com/vdcguz97nak9q74.rpra.html
jahannews.com/vdcguz97nak9q74.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *