يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

اسناد فسادهای اخلاقی ماکرون درخانه ترامپ!

جمعه ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 810795
این بار نوبت «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه بود که به مرکز توجه رسانه‌ها در این زمینه تبدیل شود. ماجرا به اسنادی درباره فسادهای اخلاقی او مربوط می‌شود که از اقامتگاه ترامپ کشف شده است
اسناد فسادهای اخلاقی ماکرون درخانه ترامپ!
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، ماجرای حمله بی‌سابقه «افی بی‌آی» به اقامتگاه ترامپ و کشف اسناد محرمانه و سرّی از خانه وی هنوز جذابیت و اهمیت خود را برای رسانه‌های دنیا از دست نداده و هر روز ابعاد جدیدی از این اسناد برملا می‌شود.

این بار نوبت «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه بود که به مرکز توجه رسانه‌ها در این زمینه تبدیل شود. ماجرا به اسنادی درباره فسادهای اخلاقی او مربوط می‌شود که از اقامتگاه ترامپ کشف شده است.

مجله آمریکایی«رولینگ استون» به نقل از «منابع مطلع» در این زمینه نوشته ترامپ جزئیاتی درخصوص اقدامات غیر اخلاقی ماکرون را برای دستیارانش به شوخی بازگو ‌کرده بود و اخیراً اف‌بی‌آی در تفتیش عمارت ترامپ در فلوریدا فایلی با عنوان «اطلاعات درباره رئیس‌جمهور فرانسه» را یافته است.

به گزارش «بیزنس اینسایدر» دونالد ترامپ سال‌ها برای دستیارانش لاف می‌زده که از ماکرون آتو دارد.

دو منبع مطلع دیگر هم گفته‌اند که ترامپ چه در زمان حضورش در کاخ سفید و چه بعد از آن درباره زندگی خصوصی ماکرون شایعه‌پراکنی می‌کرده است.

به گفته این منابع، رئیس‌جمهور سابق آمریکا می‌گفت این اطلاعات رسواکننده درباره ماکرون را از طریق اطلاعاتی که به وی ارائه می‌شده، دریافت کرده است.

 یکی از این منابع گفته ترامپ توضیح نداده چه چیزی درباره ماکرون می‌داند و افزود همین مسئله تشخیص این که آیا وی چرند می‌گوید را سخت می‌کند.

طبق این گزارش، مشخص نیست که آیا ترامپ اصلاَ اطلاعاتی درباره ماکرون داشته یا نه، با این حال یک پرونده با عنوان اطلاعات درباره رئیس‌جمهور فرانسه در میان اسنادی بوده که در جست وجوی اف‌بی‌آی از عمارت وی کشف شده است که احتمال درست بودن ادعای ترامپ را درباره ماکرون تقویت می‌کند.
https://jahannews.com/vdchwvn6m23nzqd.tft2.html
jahannews.com/vdchwvn6m23nzqd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
یک مرد جوان چطور یک همسر پیرزن دارد؟؟!!