پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۲

شمسایی از تیم ملی فوتسال کنار کشید

سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 810676
پس از برگزاری انتخابات فدراسیون، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال از سمت خود استعفا داد.
شمسایی از تیم ملی فوتسال کنار کشید
به گزارش جهان نيوز، پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، مهدی تاج توانست صندلی ریاست را از آن خود کند و یک بار دیگر این سمت را به دست بیاورد. پس از انتخاب تاج، حسن کامرانی فر نخستین فردی بود که استعفای خود از دبیرکلی فدراسیون را تحویل رئیس جدید داد و حالا نیز سرمربی تیم ملی فوتسال دومین فرد جدا شده از بدنه فدراسیون است.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال پس از برگزاری انتخابات فدراسیون به صورت رسمی اعلام کرد که از پست خود کناره گیری کرده و استعفای خود را به رئیس فدراسیون تقدیم خواهد کرد.

شمسایی در گفتگوی کوتاهی درباره استعفای خود گفت: همیشه سرباز وطن هستم، هر دو زانویم را دادم، عاشق کشورم هستم، بازهم این افتخار یک روز نصیب ما خواهد شد، شک نکنید.

او ادامه داد: احساس کردم شاید اتفاقاتی که در گذشته برای رشته ام رخ داده، را نتوانستم هضم کنم. من به آقایان تاج، نبی و قنبرزاده احترام می گذارم. اما من نمی‌خواهم کار کنم.


وی در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره اینکه اگر مهدی تاج از او بخواهد به حضور در تیم ملی فوتسال ادامه دهد، چه تصمیمی می‌گیرد، گفت: من اصلا نمی خواهم کار کنم.

شمسایی در پاسخ به سوال دوباره مجری مبنی بر اینکه به تیم ملی برنخواهد گشت، گفت: نه دیگر!

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان درخصوص اینکه به چه کسی رأی داده است، گفت: صادقانه بگویم؟ میرشاد ماجدی.
این در حالی است که تیم ملی فوتسال ایران در گروه C جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ با تیم‌های اندونزی، چین تایپه و لبنان همگروه شده است.

شمسایی چندی پیش اعلام کرده بود با قدرت در جام ملت های آسیا حضور خواهیم داشت و مهم نیست در چه گروه و یا با چه تیمی بازی داریم مهم نام ایران و بالا بردن پرچم کشورم است. ولی او اکنون استعفای خود را از سمت هدایت تیم ملی فوتسال اعلام کرده است.
https://jahannews.com/vdcfexdcvw6dyva.igiw.html
jahannews.com/vdcfexdcvw6dyva.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فوتبالی
Bulgaria
تاج از جان فوتبال ایران چه می خواهد!؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی دلم می خواهد بدانم این هایی که به تاج رای دادند چه انگیزه ایی داشتن