کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دولت اقتصاد را به برجام گره نزده است

8 شهريور 1401 ساعت 13:04

دولت رئیسی مسائل کشور از جمله اقتصاد را به برجام گره نزده و دیپلماسی خارجی دولت بسیار فعال است.


به گزارش جهان نیوز، شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، درباره عملکرد دولت سیزدهم، گفت: دولت در یک سال گذشته سیاست‌گذاری بسیار خوبی در عرصه دیپلماسی داشته است.
وی بیان کرد: دولت سیزدهم سفر به کشورهای همسایه، منطقه و حتی کشورهای دوردست را به خوبی در دستورکار خود قرار داده و تاکنون در حوزه دیپلماسی بسیار خوب پیش رفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا این لحظه نتایج خوبی از دیپلماسی فعال دولت به دست آمده است، اظهار داشت: سیاست‌های کلی دولت و وزارت امور خارجه در حوزه دیپلماسی بسیار خوب بوده است و اثرات آن در سال‌های آینده بیشتر دیده خواهد شد.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت رئیسی مسائل کشور از جمله اقتصاد را به برجام گره نزد، تصریح کرد: اگر ما همه مسائل کشور را به برجام گره بزنیم، اشتباه است که خوشبختانه دولت این کار را انجام نداد و در کنار پیگیری مذاکرات، برای رفع مشکلات داخلی کشور و خنثی‌سازی تحریم‌ها تلاش ویژه‌ای کرده است.

وی تاکید کرد: دولت در راستای توسعه دیپلماسی اراده بسیاری دارد و تلاش فراوانی کرده است. دیپلماسی خارجی دولت سیزدهم بسیار فعال است.

حیدری درباره اولویت‌های دولت در سال دوم کاری خود، گفت: دولت باید تورم را مهار کند چرا که این مسئله دغدغه جامعه است، البته گام‌های خوبی تاکنون در این زمینه برداشته شده است.


کد مطلب: 810675

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/810675/دولت-اقتصاد-برجام-گره-نزده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com