جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دولت سیزدهم دیپلماسی منطقه‌ای را گسترش داد

سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 810633
اینکه خود آقای رئیسی شخصا به شهرستان ها و استان ها سفر می‌کنند و از نزدیک با مردم دیدار می‌کنند یک تحرک جدی ست که در دولت ایجاد شده است.
دولت سیزدهم دیپلماسی منطقه‌ای را گسترش داد
به گزارش جهان نيوز، محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بهمن در رابطه با عملکرد دولت در یک سال اخیر، گفت: عملکرد دولت در عرصه ارتباط با مردم بسیار خوب بوده است. اینکه خود آقای رئیسی شخصا به شهرستان ها و استان ها سفر می‌کنند و از نزدیک با مردم دیدار می‌کنند یک تحرک جدی ست که در دولت ایجاد شده است. حضور در مراسم های مختلف و ارتباط با مردم کار بسیار بزرگ و موثری است که دولت شروع کرده است.

وی با اشاره به سیاست خارجی دولت سیزدهم ،ادامه داد: در دیپلماسی منطقه ای الحمدلله دولت ارتباط خود را با کشورهای همسایه گسترش داده است. متاسفانه دولت گذشته همه تخم مرغ ها را در سبد برجام گذاشته بود، اما در این دولت این ارتباط با کشورهای منطقه در حال پیشرفت است که کار بسیار ارزشمندی ست.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: ارتباط دولت و مجلس و همراهی و هماهنگی شان در پیگیری مشکلات و دغدغه های مردم بی سابقه است. در این یک سال دولت گام های بزرگی برداشته است.

آصفری با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور خاطر نشان کرد: البته در حوزه اقتصادی ضعف هایی وجود دارد که امیدواریم همکاری میان تیم اقتصادی و دولت بیشتر شود تا انشالله بتوانند فشار اقتصادی که بر مردم وارد می‌شود را کم کنند. در کنار حُسن هایی که این دولت دارد متاسفانه هنوز اقدام موثری در این حوزه صورت نگرفته است. اگر هم قدمی برداشته شده هنوز بازتاب آن در جامعه دیده نمی‌شود.
https://jahannews.com/vdcipuavpt1azq2.cbct.html
jahannews.com/vdcipuavpt1azq2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *