جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

چالش جدید استقلال با نظر ساپینتو

يکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 810473
بی‌تدبیری مسئولان باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات حالا به جایی رسیده است که دو بازیکن مطرح و تاثیرگذار این تیم قربانی یک تصمیم اشتباه خواهند شد و ناچارند این تیم را ترک کنند.
چالش جدید استقلال با نظر ساپینتو
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، شاید روزی که مدیران استقلال پشت سر هم از خریدها و تمدیدهای جدید خود رونمایی می‌کردند، قابل پیش بینی نبود لیست این تیم با تراکم بازیکن مواجه شده اما با گذشته سه هفته از رقابتهای لیگ برتر آنها بر سر دوراهی دشواری قرار گرفته اند که ناچار به انتخابی سخت از بین دو بازیکن محبوبِ هواداران هستند.

در حالی که گفته می‌شد ارسلان مطهری هم مثل وریا غفوری و برخی دیگر از خروجی‌ها با نظر سرمربی پرتغالی در لیست مازاد گذاشته شد تا در لیست بزرگسالان و ۲۰ نفره این تیم جا برای کاوه رضایی باز شود، مطهری که به تازگی قراردادش را برای دو فصل با آبی پوشان تمدید کرده بود حاضر به جدایی و سازش نشد و حتی فسخ یک‌طرفه قرارداد و ممانعت از حضور وی در تمرینات گروهی هم چاره کار نبود و بدیهی است این موضوع به مذاق کاوه رضایی، دیگر مهاجم آبی پوشان خوش نیامده تا حالا او ساز جدایی کوک کند.

جدا از اینکه اخبار غیر رسمی، اما جدی که در خصوص جدایی کاوه رضایی و حتی مذاکرات وی با پرسپولیس به گوش می‌رسد ترفندی برای بازارگرمی و ایجاد فشار از سوی هواداران بر باشگاه هست یا نه، اما امروز مدیران استقلال ناچارند برای فرار از فشار و حملات هواداران خود اقدامی مضاعف برای به خدمت گرفتن مهاجم سابق‌شان داشته باشند.

مجموعه استقلال امروز در یک دو راهی بزرگ قرار دارد. زدن قید کاوه رضایی می‌تواند سرآغاز تنشی بزرگ بین هواداران باشد و گذشتن از ارسلان مطهری هم برای این باشگاه بدون هزینه نخواهد بود.

بعد از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال این باشگاه با چالش بزرگ انتخاب سرمربی مواجه شد و با اینکه بسیاری از کارشناسان از الزام سرعت در کنار دقت برای انتخاب جانشین مجیدی صحبت کرده و هشدارهای لازم را دادند، پروسه انتخاب سرمربی جدید در استقلال طولانی شد و مدیران باشگاه که در این مدت تحت فشار هواداران به خصوص در فضای مجازی قرار داشتند و فعالیت گسترده نقل و انتقالاتی رقیب هم این فشار را برای آنها مضاعف کرده بود، به ناچار و برای تلطیف فضا بدون سرمربی وارد بازار نقل و انتقالات شدند و زمانی که خرید و تمدید را خوشایند هوادار عام و شکستن فضای انتقادی در فضای مجازی دیدند، به این روند ادامه دادند.

باشگاه استقلال با محوریت فردی نزدیک به مدیر عامل و کاملاً مورد وثوق وی که در اغلب تصمیم گیری های خُرد و کلان این باشگاه نقش محوری دارد، وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شده، خریدهایی انجام داده و با یکسری از بازیکنان تمدید کردند.

ورود به بازار نقل و انتقالات قبل از انتخاب سرمربی در کنار جذابیت، تبعات خاص خودش را دارد که یکی از آنها می‌تواند عدم تطیبق سلیقه سرمربی با فرد یا افرادی باشد که تیم را بسته‌اند. به نظر می‌رسد امروز استقلال گرفتار همین مشکل شده باشد.

استقلالی‌ها که پیش از انتخاب سرمربی تا حدود زیادی یارگیری خود را تکمیل کردند، امروز در برخی از پستها مثل مهاجم یا دفاع مرکزی ترافیک بازیکن دارند و در برخی از پستها مثل هافبک بازی ساز یا دفاع راست کمبود احساس می‌شود. بدتر از آن اینکه در لیست کلی این تیم که سقف مجاز استفاده از بازیکن بزرگسال ۲۰ نفر هست، زیاد دارند و ناچارند با تحمل هزینه‌هایی مادی و اعتباری با یکی از بازیکنان بزرگ خود خداحافظی کنند.

استقلال امروز یکی از پرستاره ترین و شاید یکی از گران‌ترین تیم‌های ایران است، اما همین پر ستاره بودن چالشی برای آنها ایجاد کرده که پشت سر گذاشتن آن به راحتی میسر نیست. چالش امروز آنها، حاصل بی تدبیری است که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات صورت گرفت.
https://jahannews.com/vdca0wnae49n6y1.k5k4.html
jahannews.com/vdca0wnae49n6y1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *