جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بهترین شرکت نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

شنبه ۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 810369
بیشتر سالمندان ترجیح می دهند به جای سپری شدن دوره سالمندی شان در مراکز مراقبتی همچون خانه سالمندان، در خانه خودشان زندگی کنند، از آن جایی که این روزها شیوهٔ زندگی افراد تغییر کرده و مشغله های آنان با توجه به زندگی ماشینی و شهری نیز افزایش پیدا کرده است، بسیاری از افراد توانایی نگهداری از والدین سالمند خود در منزل را ندارند.

یکی از راه حل های مناسب برای این موضوع استخدام پرستار سالمند در منزل است، بسیاری از افراد نگران حضور پرستار غریبه در منزل شان هستند و نمی توانند به هر فردی اعتماد داشته باشند، در این مطلب به معرفی بهترین شرکت نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل می پردازیم.

پرستاری سالمند در منزل

ممکن است برخی از سالمندان با توجه به وضعیت جسمانی و روانی شان امکان تنها زندگی کردن را نداشته باشند و به مراقبت های پزشکی نیاز داشته باشند از این رو استخدام پرستار سالمند به آن ها در گذراندن بهتر زندگی شان کمک می کند.
برخی از سالمندانی که وضعیت جسمی و روانی سالم تری دارند ممکن است برای انجام امور روزمره خود به پرستار نیاز داشته باشند، ضمن اینکه تنها زندگی کردن سالمندان منجر به افسردگی آن ها شده و حضور پرستار سالمند در منزل این مشکل را بر طرف می کند.

پرستار سالمند

پرستاران عمومی که دوره های تخصصی را گذرانده اند به عنوان پرستار سالمند در منزل مشغول به کار می شوند، پرستار سالمند فردی است که به ارائه خدمات بالینی، پرستاری و پزشکی می پردازد، پرستار سالمند شبانه روزی در منزل به مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل 24 ساعته از سالمند پرداخته و ایمنی فرد سالمند را تامین می کند.

پرستار سالمند شخصی آموزش دیده و با تجربه است که با بیماری های جسمی و روانی سالمندان آشنا بوده و می تواند مسائل چالش برانگیزی که ممکن است در رابطه با نگهداری از سالمند پیش بیاید را کنترل کند، پرستار سالمند فردی صبور، دقیق، مسئولیت پذیر، مهربان و دلسوز است.

پرستار سالمند شبانه روزی

امکان استخدام پرستار سالمند در منزل به شکل ساعتی، روزانه، شبانه، شبانه روزی، هفتگی وجود دارد، بسته به شرایط افراد خانواده و سالمند می توانید پرستار سالمند مورد نیاز تان را استخدام کنید.

مهم ترین وظیفهٔ پرستار مراقبت و نگهداری از سالمند است، در صورتی که سالمند به خدمات تخصصی نیاز دارد پرستاری را که در رابطه با نیاز سالمند متخصص است را استخدام کنید، در صورتی که سالمند نیازی به مراقبت تخصصی ندارد می توانید پرستاری که تنها از او مراقبت کند را استخدام کنید.

وظایف پرستار سالمند در منزل

پرستار سالمند علاوه بر مراقبت و نگهداری از فرد سالمند وظایف دیگری دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

توجه به سلامت جسمانی سالمند
سالمندان با افزایش سن دچار بیماری های جسمی و روانی مختلفی می شوند که پرستار باید با آن ها و روش های درمان شان آشنا باشد.

رعایت بهداشت فردی سالمند
پرستار سالمند علاوه بر مراقبت و نگهداری سالمند وظیفه دارد که بهداشت شخصی فرد سالمند را رعایت کند، حمام کردن سالمند، اصلاح مو و صورت سالمند، کوتاه کردن ناخن سالمند و مسواک زدن برای سالمند از مهم ترین وظایفی است که پرستار باید آن ها را رعایت کند.

دادن داروهای داروهای سالمند
مصرف به موقع دارو در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری های سالمندان رابطه مستقیم دارد، پرستار باید دوزهای مشخص دارو را که توسط پزشک سالمند برای او تجویز شده به سالمند بدهد و بتواند تزریقات وریدی و عضلانی انجام بدهد و سرم وصل کند.

توجه به اوقات فراغت سالمندپ
پرستار باید اوقات فراغت سالمند را با کارهای مورد علاقه او پر کند، پیاده روی، باغبانی، مطالعه کتاب و روزنامه، تعرف کردن خاطره و شنیدن خاطره های سالمند، انجام بازی های فکری و... از دیگر وظایف پرستار سالمند محسوب می شوند.

توجه به تغذیه سالمند
داشتن برنامه غذایی مناسب سالمند و دریافت مواد غذایی سالم به صورت روزانه به افزایش سلامت روانی و جسمی سالمندان کمک می کند، بسیاری از بیماری ها همچون دیابت، فشار خون، چربی خون و ... از طریق مصرف غداهای سالم کنترل شده و قابل پیشگیری هستند.

پرستار سالمند شبانه روزی در منزل با مواد غذایی مفید برای سالمندان آشنا بوده و به پخت و تهیه غداهای سالم و مقوی برای سالمندان می پردازد، مواردی همچون کیفیت غذا، تنوع و میزان کالری دریافتی روزانه سالمند دارای اهمیت هستند که پرستار سالمند توجه ویژه ای به آن ها می کند.

کمک به سالمندان برای ورزش
یکی از مهم ترین مواردی که پرستار سالمند باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد ورزش کردن سالمند است، داشتن برنامه مرتب ورزشی به تقویت جسم و روان فرد سالمند کمک کرده و کیفیت زندگی فرد سالمند را بهبود می بخشد، پرستار شبانه روزی سالمند به انجام ورزش هایی که توسط پزشک سالمند تایید شده می پردازد و به سالمند کمک می کند تا تحرک بیشتری داشته باشد.

انجام امور منزل
از دیگر وظایف پرستاران انجام امور منزل سالمندان است، پرستار سالمند به امور خانه از جمله غذا پختن، تمیز کردن منزل، ظرف شستن و... می پردازد.
 

مزایای استخدام پرستار سالمند

مهم ترین مزیت استخدام پرستار سالمند شبانه روزی در منزل مراقبت و نگهداری 24 ساعته از سالمند است، از آنجایی که پرستار سالمند در رابطه با رفتار با افراد سالمند آموزش های لازم را فرا گرفته، ضمن مراقبت و نگهداری از او به حفظ استقلال و عزت نفس سالمند کمک می کند.

با استخدام پرستار سالمند نگران والدین سالمند خود و خطراتی که ممکن است در تنهایی تهدیدشان کنند نیستید، ملاقات از والدین سالمندتان در هر ساعتی از شبانه روز امکان پذیر است و تنها به زمان خاصی در روز محدود نمی شود، با نگهداری از سالمند در منزل امکان حضور سالمند در میهمانی های خانوادگی وجود دارد.

مراقبت شبانه روزی از سالمند در منزل

پرستار برای بهبود بیماری های جسمی و روانی سالمند در حین نگهداری و مراقبت شبانه روزی و 24 ساعته از سالمند به ارائه خدمات درمانی همچون تزریقات، پانسمان، مراقبت های اولیه پزشکی و... می پردازد، او فشار خون، قند خون، چربی خون و ضربان قلب فرد سالمند را بررسی و کنترل می کند.

از زخم های پس از جراحی و زخم بستر در سالمندان مراقبت می کند، او نحوه کار با لوله تغذیه را می داند و تزریقات وریدی و عضلانی انجام می دهد.

خدمات پرستار سالمند در تهران

پیش از استخدام پرستار سالمند در منزل نیاز های والدین سالمند خود را بررسی و شناسایی کنید تا مطابق با نیاز او پرستار استخدام کنید، برای انتخاب پرستار سالمند در تهران مراکز معتبری که دارای مجوز رسمی از سازمان بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند را انتخاب کنید.

پرستارانی که در مراکز معتبر فعالیت می کنند، پرستارانی آموزش دیده هستند که دارای تجربه و تخصص کافی بوده و به راحتی به مراقبت و نگهداری از بیماران می پردازند.

نکات مهم برای نگهداری از سالمند در منزل

سالمدان ممکن است به دلیل سبک زندگی نادرست، تغذیه نامناسب یا ژنتیک دچارانواع بیماری های مزمن جسمی و روانی در دوره سالمندی شان شوند، زمای که افراد به دوره سالمندی می رسند باید با رعایت نکات مهمی از آن ها مراقبت و نگهداری کرد.

از آنجایی که اکثر سالمندان از قدرت بدنی بالایی برخوردار نیستند و ممکن است دچار انواعی از بیماری ها شوند باید به تغذیه و ورزش شان توجه ویژه ای داشته باشید که پرستاران این کار را به خوبی انجام خواهند داد.
 

خدمات پرستاری سپید گستر

مرکز شبانه روزی خدمات پرستاری سپید گستر مرکز مجاز و معتبری در تهران است که فعالیت خود را از سال 1387 شروع کرده است این مجموعه با هدف ارتقاء سلامت عمومی به ارائه خدمات پرستاری و پزشکی می پردازد، این مرکز دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

مرکز خدمات پرستاری سپید گستر بهترین شرکت نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل است که در تمامی ایام سال آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز است، بسیاری از خدماتی که توسط کادر درمان بیمارستان برای افراد انجام می شود توسط پرستاران متخصص و آموزش دیده این مرکز برای سالمندان انجام می شود.
https://jahannews.com/vdcep78vojh8zxi.b9bj.html
jahannews.com/vdcep78vojh8zxi.b9bj.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *