سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

۸۰۰ درخواست احداث پمپ بنزین ثبت شده/ از صنف مشاوره بگیرید

شنبه ۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 810353
رئیس صنف جایگاهداران کشور با تأکید بر اینکه موافق شفاف سازی اصولی ثبت مجوزها هستیم، گفت: به منظور آگاهی بخشی به متقاضیان، آماده مشاوره‌دهی به متقاضیان سرمایه گذاری هستیم.
ثبت ۸۰۰ درخواست احداث پمپ بنزین
به گزارش جهان نيوز، یکی از چشم اندازهای مهم اقتصادی دولت سیزدهم تسهیل شرایط صدور مجوزهای کسب و کار بوده است. در این راستا معرفی مجوزهای تمامی دستگاه‌ها و اتصال آنها به درگاه ملی مجوزها در دستور کار قرار گرفته است.

یکی از مجوزهای مهمی که صدور آن در سال‌های گذشته با مشکلاتی همراه بوده است و امید می‌رود که با روند جدید تسهیل شود، مجوز احداث جایگاه‌های سوخت است.

در این رابطه اسدالله قلی‌زاده، رئیس صنف جایگاه داران در گفتگو با مهر گفت: بنا به اطلاع ما حداقل بیش از ۸۰۰ تقاضا برای مجوز ثبت شده است، در بین تقاضاهای ثبت شده مشاهده می‌شود که درخواست مجوز و احداث جایگاه در کلانشهرها برای سرمایه گذاران جذاب نیست و بنا به اطلاع ما تقریباً هیچ درخواستی در این نقاط ثبت نشده است و اکثریت تقاضاها مربوط به نقاطی هست که جایگاه‌های فعال آنها زیان ده هستند. همچنین تقریباً ۷۰ درصد تقاضاها دارای مدارک صحیح و مورد نیاز نیستند که خصوصاً در اسناد مالکیت زمین بیش از دیگر موارد نقص مشاهده می‌شود.

قلیزاده گفت: با توجه به اینکه متخصصین هر فعالیت شغلی بیش از سایرین اطلاعات در مورد آن و میزان درآمد، مخاطرات و مشکلات دارند، تصمیم گرفتیم که با آگاهی بخشی از طریق مشاوره رایگان به علاقه مندان متقاضی مجوز و احداث پمپ بنزین ارائه کنیم و ایشان را در اتخاذ تصمیم درست که موجب ایجاد درآمد پایدار در مقابل سرمایه گذاری شود یاری نمائیم
وی ادامه داد: هم اکنون با راه اندازی درگاه ملی مجوزهای کشور و ثبت تقاضاها که اکثراً در حاشیه شهرها و راه‌های مواصلاتی کشور است می‌توانیم به متقاضی دقیقاً میزان سرمایه گذاری، تخمین درآمد و مشکلات احتمالی ایجاد پمپ بنزین در موقعیت جغرافیایی مدنظر را با مستندات توضیح دهیم تا بتواند تصمیم درستی که به نفع خود و کشور باشد را اتخاذ کند. به همین منظور مردم و متقاضیان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۲۱۷۷۵۲۲۶۷۸ یا ایمیل irfsu۱۳۴۳@gmail.com و حتی برای اطلاع دقیق و کامل به صورت مراجعه حضوری به مجموعه صنفی ما مراجعه نمایند و همکاران ما به صورت دقیق ایشان را راهنمایی خواهند نمود.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده‌های نفتی کشور اظهار کرد: در مورد صدور مجوز به صورت شفاف مشکلی نداریم و اتفاقاً به دنبال شفاف سازی هستیم ولی با توجه به حجم سرمایه گذاری، عدم امکان تغییر کاربری پس از احداث، نرخ‌های تکلیفی فرآورده و حق‌العمل جایگاه، جلوگیری از رشد مصرف و امثالهم عواملی هستند که باید در اعطای مجوزها مدنظر قرار گیرند و ضرورت عملیاتی وجود جایگاه سوخت در یک مکان خاص بررسی فنی شود تا مشکلات بیشتر نگردد.
https://jahannews.com/vdchmvn6x23nzxd.tft2.html
jahannews.com/vdchmvn6x23nzxd.tft2.html
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *