پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

پای اصلاح‌طلبان در پرونده فساد فولاد گیر است

شنبه ۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 810323
پای اصلاح‌طلبان در ماجرایی فولادمبارکه گیر است و نمی توانند از پاسخگویی فرار کنند.
پای اصلاح‌طلبان در پرونده فساد فولاد گیر است
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با ایرنا با اشاره به فضاسازی اصلاح‌طلبان درباره فساد صورت گرفته در شرکت فولاد مبارکه برای فرار از پاسخگویی گفت: پای اصلاح‌طلبان در ماجرای فساد صورت گرفته در شرکت فولاد مبارکه گیر است و نمی‌توانند از پاسخگویی فرار کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: ابتدا که بحث فساد در شرکت فولاد مبارکه مطرح شد، صدای اصلاح‌طلبان در مبارزه با فساد بلند شد اما حالا که اسامی آنها در میان مفسدان منتشر شده بازی «کی بود،کی بود،من نبودم» راه انداخته‌اند.

سلیمی اظهار داشت: حکایت اصلاح‌طلبان در ماجرای فساد فولاد مبارکه حکایت آن فرد خطاکار و دزدی است که در بازار می‌دوید و فریاد میزد «آی دزد آی دزد.»

وی خاطرنشان کرد: در ماجرای پرونده فساد شرکت فولاد مبارکه پای افراد زیادی در میان است، از دفتر رئیس جمهور سابق گرفته تا سایر افراد در دولت یازدهم و دوازدهم.

عضو هیات رئیسه مجلس از ارده جدی دولت سیزدهم برای مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد و گفت: دولت به دنبال حذف ریشه‌های فساد است و در این راستا در انتصاب مدیران در دستگاه های اجرای دقت ویژه ای دارد.
https://jahannews.com/vdcew78vxjh8zxi.b9bj.html
jahannews.com/vdcew78vxjh8zxi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *