جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

زاکانی: احکام مدیران شهری یکساله بود

شنبه ۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 810320
احکام مدیران شهری یکساله صادر شده بود و برهمین اساس تعدادی از آنها تغییر کردند.
زاکانی: احکام مدیران شهری یکساله بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم آغاز بهره برداری از پروژه یادگار امام و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کل پروژه از ادامه یادگار امام آغاز می‌شود گفت: انتهای این پروژه تا بزرگراه شهید بروجردی می‌رسد.

وی ادامه داد: ۴ کیلومتر این پروژه در بستر پروژه شهید بروجردی ادامه میابد و ادامه آن تا بلوار فتح در مدت ۲۴ ماه انجام می‌شود.

شهردار تهران با اشاره به ادامه قسمت جنوبی این پروژه بیان کرد: همزمان برای بال جنوبی یادگار امام و رسیدگی به املاک ریز دانه و تملک آنها نیز برنامه‌ریزی هایی صورت می‌گیرد تا یادگار را به پل شهید کاظمی متصل کنیم.

زاکانی تصریح کرد: پروژه یادگار امام برای غرب تهران گشایش بار ترافیکی به همراه دارد کاری کاملاً منطقی و دقیق در حال انجام است تا در شرق، غرب و مرکز تهران گشایشات ترافیکی ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم شهری داشته باشیم که برمدار پیاده راه و حمل و نقل عمومی پیش رود اظهار کرد: توسعه بزرگراه به عنوان نیاز اولیه به شمار می‌رود و همزمان برنامه‌ریزی اصلی خود را در مترو انجام می‌دهیم و می‌خواهیم ۲ هزار اتوبوس را به ۵ هزار عدد برسانیم.
شهردار تهران درباره انتصابات جدید در شهرداری گفت: با همه دوستان خود عهد و پیمان بستیم تا بصورت جهادی و شبانه روزی و فارغ از هرگونه هیاهو سیاسی گمانه زنی کاری جدی انجام دهیم و که بخشی از ماجرا نیروی انسانی مدیریت کار است.

زاکانی ادامه داد: سال گذشته کار را شروع کردیم تمامی احکام را یکساله صادر کردیم و تدبیر داشتیم که در مدت یکسال برآوردها را انجام دهیم و ما به ازای مجموعه‌ای که از طریق شایسته سالاری انتخاب شدند افراد مورد ارزیابی قرار گیرند که اکثریت دوستان ما آزمون را خوب پس دادند و خدماتی که امروز ارائه می‌دهیم و شنبه‌های امید و افتخار محصول کار همین عزیزان است.

وی گفت: اما نقش مدیریتی را مورد بازبینی قرار داده ایم و تعداد کمی از دوستان نیز ممکن است تغییر کنند.

شهردار تهران با اشاره به برخی از صحبت‌ها مبنی بر اینکه مدیریت شهری پایانه اکباتان را به نام خود تمام کرد گفت: این پروژه متعلق به ۱۴ سال پیش است و سال‌ها تعطیل بود عقل سلیم حکم می‌کند کارهای مانده را تکمیل و در جهت ایجاد کار جدید حرکت کنیم.

زاکانی گفت: در بستر سرمایه گذاری جدی که صورت گرفت و پایانه اکباتان تکمیل شد ما ۹۰ درصد پایانه اکباتان را تحویل گرفتیم اما اگر قرار بود مثل خودشان کار پیش ببریم ۴۰ سال دیگر طول می‌کشید.
https://jahannews.com/vdcb5gbwgrhb8fp.uiur.html
jahannews.com/vdcb5gbwgrhb8fp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...