سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

مقام صهیونیستی: خروج از برجام اشتباه بود

شنبه ۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 810253
یک مقام ارشد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفته که خروج آمریکا از توافق هسته‌ای برجام در سال ۲۰۱۸ اشتباه بوده است.
مقام صهیونیستی: خروج از برجام اشتباه بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، یک مقام ارشد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفته که خروج آمریکا از برجام در سال ۲۰۱۸ اشتباه بوده است.

این مقام ارشد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی که با پایگاه صهیونیستی Israel National News مصاحبه می‌کرد درباره پاره‌ای جزئیات مطرح‌شده در جلسه امروز میان جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید و بنی گانتز، وزیر جنگ صهیونیست‌ها توضیحاتی داده است. 

او گفته که بنی گانتز در این جلسه مخالفت تل‌آویو با توافق احتمالی در مذاکرات رفع تحریم‌های وین را به اطلاع طرف آمریکایی رسانده است. مقام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفت: «ما با آمریکایی‌ها ائتلاف داریم و می‌دانیم که اختلافات را چطور برطرف کنیم. اینکه بنشینیم و صحبت کنیم کار درست و منطقی است.»

این مقام صهیونیستی گفت که بعد از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ برنامه هسته‌ای ایران توسعه پیدا کرد. وی گفت گزینه‌هایی که در حال حاضر موجودند یا عدم توافق است و یا یک توافق مضر.

این مقام وزارت جنگ صهیونیست‌ها گفت: «نظر شخصی من این است که خروج از توافق هسته‌ای اشتباه از آب درآمد. سوال این است که الان باید چه کاری انجام بدهیم. اسرائیل، روی توافق در حال شکل‌گیری اثرگذاشته و کماکان هم اثر می‌گذارد، اما تا این لحظه، این توافق با توافقی که منافع اسرائیل را تأمین کند فاصله دارد و وزیر دفاع، در جلسه مخالفتش را به روش خودش ابراز کرد. به نظر من این پیام‌ها دریافت شده‌اند و در نظر گرفته خواهند شد.»
https://jahannews.com/vdcgnz97wak9qx4.rpra.html
jahannews.com/vdcgnz97wak9qx4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *