سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

تسلیت قالیباف درپی درگذشت آیت‌الله ناصری

جمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 810237
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عالم ربانی و مجتهد پارسا و زاهد حضرت‌آیت‌الله حاج‌شیخ محمدعلی‌ ناصری دولت‌آبادی را تسلیت گفت.
تسلیت قالیباف درپی درگذشت آیت‌الله ناصری
به گزارش جهان نيوز به نقل از خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف در پیامی درگذشت عالم ربانی و مجتهد پارسا و زاهد حضرت‌آیت‌الله حاج‌شیخ محمدعلی‌ ناصری دولت‌آبادی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ
درگذشت عالم ربانی و مجتهد پارسا و زاهد حضرت‌آیت‌الله حاج‌شیخ محمدعلی‌ ناصری دولت‌آبادی موجب تاسف و تاثر شد.

ایشان از علمای برجسته اخلاق و عرفان و فقاهت و از یاران دلبسته امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بودند که سالهای متمادی در حوزه‌های علمیه اصفهان، قم و نجف و در محضر فضلای گرانقدر از جمله آیات عظام خویی، بهجت، امام راحل(ره) و علامه طباطبایی درس‌‌های بیشمار آموختند  و عمر پربرکت خویش را به گسترش و نشر معارف دینی و علوم اسلامی، تربیت طلاب ،ترویج شعائر اهل‌بیت علیهم‌السلام و همچنین در راه‌اندازی و مدیریت مراکز حوزوی علمیه و دینی ، خیریه و عام‌المنفعه و علمی و فرهنگی صرف نمودند.

اینجانب با تسلیت این ضایعه به روحانیت، حوزه‌های علمیه و مردم شریف استان اصفهان، شاگردان و بیت مکرم ایشان، برای آن عالم جلیل‌القدر علودرجات و رضوان الهی و حشر با اولیاءالله و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
https://jahannews.com/vdcipuavyt1azr2.cbct.html
jahannews.com/vdcipuavyt1azr2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *