پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

وزیر کشور: مشکل ضدامنیتی در شهرکرد نداریم

يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 809744
در حال حاضر مشکل تا حد زیادی برطرف شده و در وضعیت پایداری قرار گرفته است و بخش اندک باقی مانده هم به سرعت حل خواهد شد اما هیچ مشکل امنیتی در شهرکرد نداریم.
وزیر کشور: مشکل ضدامنیتی در شهرکرد نداریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در خصوص مشکلات پیش آمده در زمینه تامین آب شرب شهرکرد و تلاش‌های صورت گرفته برای حل و فصل این مشکل گفت: به هر حال پس از حوادث طبیعی اخیر که در سراسر کشور بوجود آمد، برخلاف همه تلاش‌های انجام شده، در مسیر انتقال آب شرب مردم هم مشکلاتی ایجاد شد.

وی گفت: از این رو، ناچار شدیم آبرسانی با تانکر برای اهالی محترم آن منطقه انجام شود و همزمان با به کارگیری ظرفیت‌های لازم، تلاش‌های زیادی برای برطرف کردن سریع این مشکل، صورت گرفت.

وزیر کشور اضافه کرد: هم شخص استاندار و هم وزیر نیرو و معاونانشان به محل رفتند تا کار را دنبال کنند. در حال حاضر مشکل تا حد زیادی برطرف شده و در وضعیت پایداری قرار گرفته است و بخش اندک باقی مانده هم به سرعت حل خواهد شد.

وحیدی با اشاره به «سوءاستفاده ضدانقلاب و بدخواهان» نسبت به این اتفاق اظهار داشت: آن‌ها همیشه تلاش دارند تا هر موضوعی را به سمت و سوی ضد امنیتی ببرند، اما هیچ مشکل امنیتی در شهرکرد نداریم، ما قبول داریم این مساله جزو مطالبات مردم است و بخشی از موضوع خارج از کنترل بود با این حال تلاش کردیم مشکل بوجود آمده را برطرف کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *