جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

جزئیات خدمت رسانی نظام سلامت به زائران اربعین

جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب: 809554
امکانات اورژانس و مراکز بهداشتی و درمانی با تمام توان برای خدمت رسانی به زائران آماده است و تنها دغدغه ما، پیشگیری از گرمازدگی زائران است.
جزئیات خدمت رسانی نظام سلامت به زائران اربعین
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی که برای بازدید از مراکز درمانی استان کرمانشاه به شهرهای کنگاور، صحنه،  هرسین و‌کرمانشاه سفر کرده است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین و مهمترین توصیه ما به زائران برای پیشگیری از گرمازدگی، حرکت و راهپیمایی در ساعات شب است و این که ترجیحا در ساعات گرم روز، استراحت لازم را داشته باشند. 
 
وی با اشاره به استقرار پایگاه های اورژانس درمسیر زائران اربعین حسینی، یادآور شد: پیش بینی ها و تمهیدات لازم برای پیشگیری از گرمازدگی از جمله استفاده از تونل سرما صورت گرفته  و وزارت بهداشت آمادگی دارد تا  به هلال احمر که مسئولیت ارائه خدمات درمانی در خارج از کشور را به  عهده دارد، کمک کند.  

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در سفر چندی به پیش به عراق و دیدار اخیر  با استاندار کربلا، هماهنگی های لازم برای تامین امکانات بهداشتی و درمانی مورد نیاز زائران اربعین حسینی(ع) انجام شد و دانشگاه علوم پزشکی و استانداری کرمانشاه نیز با حداکثر توان در خدمت زائران اربعین حسینی هستند.  وزیر بهداشت گفت: کرمانشاه  عطر خوش اربعین دارد، زائران کربلا  از مسیر این استان عبور می کنند و این استان همواره به قدوم مبارک زائران عتبات عالیات، مزیُن است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *