جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

افزایش حقوق بازنشستگان چند درصد است؟

پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 809507
یک نماینده مجلس گفت: افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مرحله عملیاتی شدن است.
افزایش حقوق بازنشستگان چند درصد است؟
به گزارش جهان نيوز، علی حدادی گفت: رفاه و تأمین اجتماعی از جمله شاخص‌های مهمی است که با تکیه بر آن می‌توان کیفیت عادلانه بودن جوامع را مورد ارزیابی قرار داد و این امر مستلزم هدف گذاری وبهره مندی ارائه بهبود خدمات و توجه جدی به مردم عزیز می‌باشد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مرحله عملیاتی شدن است که این امر سرعت بخشیده شود.

علی حدادی در دیدار با رییس سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: رفاه و تأمین اجتماعی از جمله شاخص‌های مهمی است که با تکیه بر آن می‌توان کیفیت عادلانه بودن جوامع را مورد ارزیابی قرار داد و این امر مستلزم هدف گذاری وبهره مندی ارائه بهبود خدمات و توجه جدی به مردم عزیز می‌باشد.

وی ادامه داد: اقدامات لازم جهت بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ و ارتقای درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی نظرآباد نیز از مطالبات مردم شهرستان‌های غرب استان البرز است.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ساخت بیمارستان تامین اجتماعی چهارباغ و توجه ویژه به ایثارگران جامعه تامین اجتماعی از دیگر مطالبات مردم این شهرستان‌ها است.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


!!
Iran, Islamic Republic of
بازنشستگان تامین اجتماعی ! نه کل بازنشستگان !!