کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیفون تصویری سیماران رو آنلاین از کجا بخریم؟

27 مرداد 1401 ساعت 10:49


با حرکت جان به سمت تکنولوژی و پیشترفت علم استفاده از اینترنت هم برای انجام کار های روزمره افزایش یافته است . از خرید ابتدایی ترین نیاز های منزل تا لوازم خانگی مهم و پر مصرف ، یکی از این لوازم خانگی پر مصرف آیفون تصویری (دربازکن تصویری) است و یکی از معتبرترین برند های تولید کننده این محصول شرکت آیفون تصویری سیماران است.
 
در زمان خرید آنلاین از هر فروشگاهی بحث اعتماد حرف اول را می‌زند، نمایندگی رسمی دربازکن تصویری سیماران "فروشگاه دورفون" با سابقه دو دهه عرضه بهترین برندی های دربازکن تصویری در ایران با تاسیس فروشگاه آنلاین خود از سال 95 اقدام به عرضه محصولات و حتی تامین نیاز فروشگاه های بزرگ اینترنتی دیگر نموده است.

فروشگاه دورفون با ارائه پکیج های کامل دربازکن تصویری سیماران از یک واحدی به بالا و ارائه مشاوره‌های خرید دقیق قبل از خرید شما را در انتخاب یک محصول متناسب با سلیقه و بودجه تان راهنمایی خواهد نمود.



فروشگاه دورفون با دریافت مجوز نماد اعتماد الکتروینک از وزارت صمت و همچنین دارا بودن درگاه رسمی بانکی اقدام به تامین اعتماد شما مشتریان گرامی نموده است.

البته در کنار تمامی این موارد فروشگاه دورفون اولین و تنها فروشنده آیفون تصویری سیماران به صورت پرداخت در محل است که تمامی نگرانی های مشتریان در خصوص اطمینان از خرید را ازبین می برد.

آیفون تصویری سیماران دارای گارانتی 30 ماهه در سراسر کشور است و شما عزیزان با خرید از فروشگاه دورفون در سراسر کشور هم از طرف شرکت سیماران و هم از طرف فروشگاه دورفون تضمین دریافت خدمات پس از فروش را دریافت می‌نماید.

به دلیل تنوع فوق العاده بالای محصولات آیفون تصویری سیماران بسیاری از فروشگاه ها امکان تامین تمامی محصولات آین شرکت را ندارند اما فروشگاه دورفون تمامی محصولاتی که در کارخانه صنایع الکترونیکی سیماران و در حوزه دربازکن تصویری تولید می‌شود را موجود دارد.

از جدیدترین محصولات شرکت سیماران با نام " مانیتور آیفون تصویری سیماران مدلhs46tkm  " تا قدیمی و اصیل ترین محصول این شرکت با نام " مانیتور آیفون تصویری سیماران مدل 43FL " در سبد خرید شما در سایت فروشگاه دورفون موجود می‌باشد.
 

فروشگاه دورفون با ارائه مشاوره خرید دربازکن های تصویری در تمامی روز های هفته در کنار مشتریان گرامی است و محصولات خود را با پست جمهوری اسلامی ایران در سریع‌ترین زمان با بسته بندی های امن برای مشتریان عزیز ارسال می‌نمیاد.

افتخار فروشگاه دورفون این است که در طول یکسال گذشته بیش از 800 سفارش مختلف را دست 800 مشتری محترم رسانده است و هیچ شکایت و اعتراضی از بابت فروش محصولات در سامانه نماد اعتماد الکترونیک ثبت نشده است.

خرید آیفون تصویری سیماران با تخفیف فوق العاده بالا یکی از آپشن هایی است که شما فقط در دورفون دات آی آر خواهید یافت.

انواع مدل های پنل آیفون تصویری سیماران با نام های فوژان ، فراز ، فرداد موجود است که هر سه این پنل ها از زیبا ترین طراحی و دوام بالا بهره می برند و در کنار تمامی این موارد کیفیت دوربین آیفون تصویری سیماران در بین تمامی رقبا زبان زد است.
 
شرکت سيماران يکي از کمپاني هاي  پيشگام در ساخت آیفون تصويري سري جديد در ايران است. سري جديد محصولات سيماران داراي صفحه نمايش با کيفيت، مانيتورهاي تمام لمسي و يا دکمه لمسي با حافظه داخلي و خارجي و همچنين در برخي موارد ارتباط داخلي مي باشد. يکي از قابليت هاي ويژه آيفون تصويري سيماران استفاده از محصولات اين شرکت در ساختمانهاي کوچک و همچنين در پروژه هاي بزرگ مي باشد.

اگر باید محیط کارتان یا خانه‌تان از امنیت بالایی برخوردار باشد حتما از مانیتور دربازکن حافظه دار استفاده کنید؛ در غیر این صورت مدل بدون حافظه آن برای‌تان مناسب‌تر خواهد بود. اسامی مانیتورهای حافظه دار در 6 مدل به شرح ذیل است:

دربازکن تصویری مدل HS-43 TK / M 100 I
دربازکن تصویری مدل HS-43 TK / M 100 I2
دربازکن تصویری مدل HS – 43 TK / M 100 I WIF
دربازکن تصویری مدل HS-72 / M 100
دربازکن تصویری مدل HS-78 / M 100
دربازکن تصویری مدل HS-78 / M 100 WIFI

و مانیتور آیفون تصویری بدون حافظه در 4 مدل مختلف عبارتند از:
آیفون دربازکن مدل HS-43 FL
آیفون تصویری مدل HS-43 TK
دربازکن تصویری مدلHS-72 TK

پنل آنالوگ آیفون سیماران در 4 مدل تولید می‌شود که شامل موارد ذیل است:
پنل آیفون تصویری فوژان
پنل آیفون تصویری فرداد
پنل آیفون تصویری فراز
پنل آیفون تصویری کدینگ

کیفیت دربازکن تصویری سیماران
محصولات سیماران با بسته بندی اصولی به سراسر کشور ارسال می شوند و کیفیت این محصولات از طرف دورفون برای تمام شرایط آب وهوایی تایید شده می باشد.

مانیتور های آیفون تصویری سیماران در انواع طرح ها و امکانات مختلف متناسب با سلایق ایرانیان طراحی شده است.

سیماران بهترین آیفون های تصویری را با قیمت های کاملا اقتصادی و کارکرد بسیار عالی تولید و روانه بازار می نماید و بزرگترین مزیت این برند استفاده بالا از تولیدات داخلی است.

شرکت آیفون تصویری سیماران به جهت حفظ محبوبیت و اعتبار خود در بازار دائما اقدام به بروزرسانی محصولات خود هم از بعد ظاهری و هم از بعد تکنولوژی و امکانات می نماید و این امر موجب افزایش قدرت انتخاب مشتریان می‌گردد.

آیفون تصویری سیماران با بیش از 25 سال سابقه در بازار ایران یکی از بهترین گزینه‌های خرید برای افرادی است که کیفیت ، امکانات بالا و خدمات پس از فروش گسترده را باهم می‌خواهند.

محصولات سیماران از ساده ترین مانیتور تا پیشرفته ترین آن از نطر کیفیت و کارایی تضمین شده می‌باشند.

دربازکن های تصویری سیماران به گونه ای تولید می شوند که شما مشتریان عزیز بتوانید انتخاب های گوناگون و گسترده ای داشته باشید از مانیتور داخل منزل تا پنل دربازکن تصویری دارای تنوع بالایی هستند.

مانیتورهای آیفون تصویری سیماران از صفحه نمایش 3.5 اینچ تا 7 اینچ تمام لمسی با تکنولوژی و امکانات مختلف روانه بازار شده‌اند و قیمت آنها نسبت به سایر برند ها بسیار مقرون به صرفه است و می‌توان سیماران را یکی از مقرون به صرفه ترین آیفون تصویری‌های بازار ایران دانست.

پنل های سیماران در سه مدل فراز، فوژان و فرداد تولید و روانه بازار شده است که در برابر تغییرات آب و هوایی و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارند.

این تنوع بالا در طراحی پنل های آیفون تصویری سیماران موجب میشود تا شما حق انتخاب داشته باشید .


کد مطلب: 809476

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/809476/آیفون-تصویری-سیماران-رو-آنلاین-کجا-بخریم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com