جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

باتری گوشی موبایل: یکی از معیارها برای انتخاب و خرید موبایل خوب!

چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 809373
باتری گوشی موبایل: یکی از معیارها برای انتخاب و خرید موبایل خوب!
معیارهای زیادی برای انتخاب یک گوشی هوشمند وجود دارد. معمولا افراد این معیارها را با توجه به نیاز خودشان از این دستگاه تعیین می کنند. اما برخی از آنها ویژگی‌‌هایی هستند که در تمامی موبایل‌ها و برای تمامی افراد اهمیت دارند. یکی از این ویژگی‌های مهم، باتری گوشی موبایل است. این قطعه و مدت شارژدهی آن برای تمامی کاربران بسیار مهم است.

این روزها در عصر تکنولوژی و استفاده زیاد از فضای مجازی، همه می‌خواهند که عمر باتری موبایل آنها زیاد باشد. شما عزیزان می‌توانید برای استعلام قیمت باتری، قیمت شارژر موبایل و البته خرید موبایل از سایت بروزکالا به این فروشگاه مراجعه نمایید. با ما همراه باشید تا در ادامه اطلاعات مفیدی از این قطعه موبایل را در اختیارتان قرار دهیم و چند مدل از بهترین گوشی‌های سال 2022 از نظر باتری را به شما معرفی کنیم.

تامین انرژی

از آنجا که همیشه در قسمت سخت افزار گوشی‌های هوشمند شاهد پیشرفت‌های بی نظیری هستیم، مصرف انرژی گوشی ما بیشتر می‌ شود. این یعنی همان طور که قدرت پردازشی بیشتر می شود؛ وضوح تصویر بالاتر می رود؛ نمایشگر دستگاه بزرگتر می شود و... مصرف انرژی این دستگاه هوشمند نیز افزایش پیدا می کند. این انرژی چگونه تامین می‌شود؟ در واقع این انرژی از باتری گوشی تلفن همراه تامین می شود. این قطعات هم قابل شارژ هستند. یعنی این قطعه شما هر چند ساعت در میان از طریق یک شارژر و جریان برق شارژ می شود. این نکته را به خاطر بسپارید که استفاده از شارژر مناسب و مطلوب که اصلی نیز باشد، می‌تواند به دوام باتری شما کمک بیشتری کند. می‌توانید به راحتی انواع شارژرهای با کیفیت اورجینال، رومیزی، بی سیم، وایرلس و... و البته قیمت شارژر موبایل را در فروشگاه اینترنتی بروزکالا مشاهده نمایید.
 
 

مشخصات باتری با کیفیت

حتما شما هم می خواهید این قطعه در گوشی شما اصل باشد و مشخصات خوبی داشته باشد. پس برای خرید باتری گوشی در وبسایت بروزکالا باید مشخصاتی را در نظر بگیرید. طول عمر باتری مهمترین نکته‌ای است که باید به آن توجه کرد. جنس این قطعات لیتیوم یونی، لیتیوم پلمیری، نیکل کادمیوم و نیکل هیدرید فلز است. این روزها معمولا کارخانه ها از نوع لیتیومی استفاده می کنند. این قطعات کارایی خوبی دارند و در کنار آن دارای ظرفیت بسیار زیادی نیز هستند.

توان شارژدهی و ظرفیت

این که کدام باتری بهتر است و کدام برای انتخاب گزینه مناسب‌تری است را ظرفیت و توان شارژدهی آن مشخص می کند. ظرفیت این قطعه مشخص است و پس از استفاده با گذشت زمان از این ظرفیت کم می شود؛ این یعنی این قطعه در گوشی شما کارایی اولیه را نخواهد داشت. این ظرفیت یعنی میزانی که باتری شما شارژ را در خود ذخیره می کند. حتما برای شما هم پیش آمده است که باتری موبایل زود خالی شود؛ در این حالت ظرفیت ذخیره سازی شارژ آن در حال تمام شده است. به این نکته نیز توجه کنید که هر چقدر ظرفیت عددی یک باتری بیشتر باشد، طول عمر این قطعه نیز بیشتر خواهد بود و البته کیفیت آن نیز بالاتر است. امروز گوشی های قوی، دارای باتری هایی بزرگ با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر و بالاتر هستند.
 
 

بهترین گوشی با باتری عالی در فروشگاه بروزکالا

حالا که می دانید ویژگی های یک باتری خوب کدام است، می خواهیم بهترین گوشی‌ها از نظر این قطعه در سال 2022 را به شما معرفی کنیم تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. دوام و طول عمر و شارژدهی کدام گوشی های جدید عالی است؟ علاوه بر مدل هایی که از آنها نام می بریم، می ‌توانید سایر گوشی‌های جدید با باتری‌های با دوام و با کیفیت را در فروشگاه اینترنتی بروزکالا بیابید.

آیفون 13 پرو مکس

این گوشی از آن دسته گوشی های پرچمدار است که تنها با یک بار شارژ شدن می تواند چند روز با شما همراه باشد. این محصول با صفحه نمایش 6.7 اینچی تولید می شود. بزرگترین گوشی شرکت اپل دارای باتری 4352 میلی آمپر در ساعت است. کیفیت و عملکرد این قطعه در آیفون 13 پرو مکس بی نظیر است.

شیائومی Redmi10

این موبایل با صفحه نمایش 6.5 اینچی خود دارای باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 18 وات پشتیبانی می کند. پشتیابی بی نظیر از شارژ معکوس 9 واتی هم این را ممکن می‌کند که این دستگاه، پاور بانک شما هم باشد! وزن این گوشی 181 گرم است. دارای حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 64 یا 128 گیگابایتی می باشد.

گلکسی S22 اولترا

این گوشی با نمایشگر 6.8 اینچی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. این موبایل از نظر شارژدهی فوق العاده است. این دستگاه یک روز کامل دوام می‌آورد.

ایسوس ROG Phone5

این مدل ایسوس با صفحه نمایش 6.78 اینچی تولید می شود. باتری بزرگ و بی نظیر این مدل 6000 میلی آمپر ساعتی است. از این گوشی به عنوان گوشی گیمینگ استفاده می شود و می توانید با آن ساعت‌ها بازی کنید.

شیائومی  Poco M3

این مدل شیائومی صفحه نمایش 6.53 اینچی دارد. جالب است بدانید که باتری این دستگاه 6000 میلی آمپر ساعتی است! شیائومی Poco M3 از شارژر 16 واتی پشتیبانی می کند. کیفیت و عملکرد این قطعه در این گوشی محشر است! مدت زمان شارژ کامل این دستگاه دو ساعت و سی و شش دقیقه می باشد. وزن این موبایل 198 گرم است. مقدار حافظه رم 4 یا 6 گیگابایت و میزان حافظه ذخیره سازی آن 64 یا 128 گیگابایتی است.

نوکیا XR20

نوکیا که برای همه ما نامی آشنا است که در مدل XR20 خود دارای باتری 4630 میلی آمپر ساعت ارائه کرده است. صفحه نمایش آن 6.67 اینچی می باشد و از پردازنده اسنپدراگون 480 بهره می برد. باتری این گوشی در نگهداری شارژ بسیار مطلوب است. این مدل نوکیا چه از نظر باتری، چه از لحاظ کارایی و عملکرد و چه از نظر قیمت برای کاربر بسیار مناسب خواهد بود.

برای برقراری ارتباط با فروشگاه اینترنتی بروزکالا به آدرس www.berozkala.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 87700781 تماس حاصل نمایید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *