پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۴

چرا بیلبوردهای تبلیغاتی علی کریمی جمع‌آوری شد؟

سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب: 809331
بیلبوردهای علی کریمی در تبلیغات یک شرکت آرایشی ـ بهداشتی به دلیل عدم طی فرایند اخذ مجوز و به دلیل اهانت وی به شعائر حسینی جمع‌آوری شد
چرا بیلبوردهای تبلیغاتی علی کریمی جمع‌آوری شد؟
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد زمان آبادی، مدیر روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران در گفت‌وگو با تسنیم  با اشاره به جمع‌آوری تصاویر علی کریمی در تبلیغات یک شرکت آرایشی ـ بهداشتی از بیلوردهای سازمان زیبای‌سازی در سطح شهر تهران اظهار کرد: متاسفانه شرکت اشاره شده فرایند اخذ مجوز برای اکران تبلیغات خود را بر روی بیلوردهای سازمان زیباسازی را انجام نداده است و در واقع اکران تبلیغات مربوط به شرکت آرایشی، بهداشتی تخلف بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اهانت علی کریمی  به شعائر حسینی که در روزهای گذشته و با توجه اینکه تصاویر وی در تبلیغات این شرکت آرایشی ـ بهداشتی وجود داشت، تمامی تبلیغات این شرکت با همکاری اداره کل ارشاد استان تهران جمع آوری شد.

علی کریمی مدتی پیش در صفحه شخصی خود به فرهنگ نذری در مجالس عزاداری سالار شهیدان توهین کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حضرت علی هم مواد غذایی و ملزومات خانوار را فقط به نیازمندیان می داد . ولی نذری دادن در نیاوران و زعفرانیه کمی قابل هضم نیست ..
Iran, Islamic Republic of
نذری با صدقه اختلاف دارد نذری به همه میرسد اما صدقه نه
در ضمن فقط نیاوران و زعفرانیه نذری نمیدهند در تمام این ایام پر برکت در بیشتر کوچه پس کوچه های پایین شهر نذری پخش میشود که از نظر اماری اصلا قابل قیاس با اونجایی که شما میگید نیست
چه بسیار نیازمندانی که سر همین نذری ها غذایی درست و کامل تناول میکنند
حرفهای این اقا کاملا بی ربط بود و ....
عسگر
Iran, Islamic Republic of
کریمی دوستت داریم .
Iran, Islamic Republic of
کریمی دوستت نداریم .