پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

انتقاد چمران به برگزاری نمایشگاه ساختمان

سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 809293
مصوبات تکلیف می کند که چنین نمایشگاه‌هایی در شهر آفتاب برگزار شوند.
انتقاد چمران به برگزاری نمایشگاه ساختمان
به گزارش جهان نيوز به نقل از شهر، مهدی چمران در حاشیه هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به ترافیک روزهای اخیر پایتخت اظهار کرد: شورا هر کاری می توانسته انجام داده و چند روز پیش جلسه ای با رییس سازمان نمایشگاه‌ها و معاونش داشتیم و مباحثی را مطرح کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما با نمایشگاه مشکلی نداریم، تأکید کرد: ما می گوییم نمایشگاه برای مردم دردسر و زحمت ایجاد نکند چرا که با وجود اینکه در یک خیابان واقع شده اما ترافیک ناشی از آن در تمام شهر تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه ما موافق برگزاری این نمایشگاه ها در آن محل نیستیم، یادآور شد: مصوبات نیز تکلیف می کند که چنین نمایشگاه‌هایی در این محل برگزار نشود و در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: نباید برای کسب درآمد مردم را به دردسر انداخت و اگر نمایشگاه را برگزار کنند وارد عمل می‌شویم؛ همانطور که در سالهای قبل یک کامیون خاکروبه مقابل درب نمایشگاه تخلیه کردیم تا از برگزاری آن جلوگیری کنیم و شهرداری نیز می‌تواند چنین اقدامی را انجام دهد.

گفتنیست بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان از ۲۱ تا ۲۴ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *