سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

قهرمانی تیم‌ملی والیبال ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حمایت همراه اول 

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب: 809242
تیم‌ملی والیبال ب ایران با شکست تیم کامرون، موفق به کسب عنوان قهرمانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شد.
قهرمانی تیم‌ملی والیبال ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حمایت همراه اول 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرحله ‌نهایی مسابقات والیبال زنان و مردان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی امروز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱، با چهار دیدار در قونیه ترکیه پیگیری شد.
 
تیم ملی ب والیبال مردان ایران در دیدار نهایی گروه مردان به مصاف کامرون رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان قهرمان والیبال مردان این بازی‌ها معرفی شد.
 
شاگردان عظیم جزیده در ست دوم این مسابقه مغلوب کامرون شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به پیروزی رسیدند تا والیبال ایران چهارمین قهرمانی خود در این بازی‌ها را به دست آورد.
 
تیم‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان نیز در دیدار رده‌بندی مسابقات مردان به مصاف هم رفتند و ترکیه با شکست سه بر یک حریف به مقام سومی و مدال برنز دست یافت.
 
تیم ملی والیبال زنان ایران نیز که برای اولین بار به فینال این مسابقات صعود کرده، امشب در دیدار ‌نهایی به مصاف ترکیه میزبان بازی‌ها می‌رود.
 
والیبال مردان ایران سه مدال طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را در پرونده کاری خود داشت و شاگردان عظیم جزیده سرمربی تیم ملی ب در پنجمین دوره رقابت‌ها که در قونیه برگزار شد، به چهارمین طلا و مقام قهرمانی دست یافتند.
 
همراه اول به عنوان حامی رسمی و انحصاری تیم های ملی والیبال کشورمان، این پیروزی و قهرمانی را به ملی‌پوشان و مردم ورزش‌دوست ایران تبریک گفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *