پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

عملکرد میرحسین موسوی از زبان دوستانش+فیلم

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 809233
در بخش‌هایی از گفتگوهای برنامه «دستخط»، اشاراتی به تجربه مهمانان این برنامه با عنوان «عملکرد میرحسین موسوی از زبان دوستانش» منتشر شده است.
عملکرد میرحسین موسوی از زبان دوستانش+فیلم
به گزارش جهان نيوز،  برنامه «دستخط» که به گفتگوهای صریح و تحلیلی با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی دوره‌های مختلف تاریخی کشور می‌پردازد، کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که توسط محمد حسین رنجبران اجرا می‌شود.

در بخش‌هایی از گفتگوهای برنامه «دستخط»، اشاراتی به تجربه مهمانان این برنامه با عنوان «عملکرد میرحسین موسوی از زبان دوستانش» منتشر شده است. محمدجواد حق شناس (عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران)، محمد علی وکیلی (نماینده سابق مردم تهران و مدیر مسئول روزنامه ابتکار)، علی آقا محمدی (عضو مجمع تشخیص محلت نظام)، عیسی کلانتری (رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دولت دوازدهم) و عبدالناصر همتی (رئیس سابق بانک مرکزی ایران) از جمله افرادی هستند که در این فایل تصویری نسبت به عملکرد موسوی در فتنه 88 اظهار نظر کرده‌اند.

در ادامه فیلم مربوط به اظهار نظر چهره‌های سیاسی در خصوص عملکرد میرحسین موسوی در فتنه 88 را مشاهده می‌کنید:  

فیلم
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لطفا پیگیر ترور شهید آیت شوید