جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
واکنش سردار حاجی زاده به اهانت میرحسین موسوی:

چهره نورانی شهید همدانی با صحبت‌های یک ورشکسته سیاسی و عقیدتی خدشه‌دار نمی‌‌شود

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 809229
سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیرو هوافضای سپاه درباره بیانیه میرحسین موسوی بیان کرد: این فرد توهم پیدا کرده است؛ قطعا چهره نورانی شهید همدانی با صحبت‌های فردی ورشکسته سیاسی و عقیدتی خدشه‌دار نمی‌شود.
چهره نورانی شهید همدانی با صحبت‌های یک ورشکسته سیاسی و عقیدتی خدشه‌دار نمی‌‌شود
به گزارش جهان نيوز، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیرو هوافضای سپاه در حاشیه مراسم ترحیم پدر سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این فرد توهم پیدا کرده است؛ قطعا چهره نورانی شهید همدانی با صحبت‌های فردی ورشکسته سیاسی و عقیدتی خدشه‌دار نمی‌شود.
 
وی همچنین در پاسخ به این سوال که مذاکرات برجامی در جریان است یک توافق خوب را چطور می بینید؟ گفت: این تیم، تیم معتقدی است و ما هم هیچ نظری نداریم، اجازه دهید کارشان را انجام دهند.
 
هفته قبل یادداشتی منتسب به میرحسین موسوی، یکی از سران فتنه سال ۸۸ در فضای مجازی منتشر و موجب اعتراضات گسترده شد.
 
این اعتراضات عمدتا نسبت به عباراتی از یادداشت مذکور بود که موسوی درباره برخی شهدای ایرانی مدافع حرم حضرت زینب(س) به کار برده بود.
 
نامزد ناکام انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ ایران در این یادداشت، سردار شهید حسین همدانی از فرماندهان سپاه را سردار بی افتخاری خوانده است که در عاشورای سال ۱۳۸۸ اوباش را برای سرکوب فتنه‌گران استخدام کرده است.
 
آخرین نخست وزیر ایران همچنین در یادداشت خود از شهادت سردار همدانی در نبرد مقابل داعش و گروهک‌های تکفیری در سوریه با عنوان تلف و قربانی یک مستبد [بشار اسد] شدن یاد کرده است.
مرجع : رجانیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Darius
Iran, Islamic Republic of
خدایا،
ببر زبانی را که به شهدای شما توهین میکنه