جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

دستگیری ۳ سارق مسافرنما

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 809203
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق که تحت عنوان مسافر، از رانندگان زورگیری و خودرو آن‌ها را به سرقت می‌بردند، خبر داد.
دستگیری ۳ سارق مسافرنما
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" گفت: به دنبال اعلام خبر از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو توسط ۳ سارق مسافر نما، با توجه به حساسیت موضوع سریعاً تیم‌های عملیاتی کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران عملیات، با انجام اقدامات فنی و پایش دوربین‌های مداربسته مشخصات سارقان را به دست آوردند و در اختیار عوامل گشت قرار دادند که سریعاً طرح مهار در محور‌های مواصلاتی به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ضمن شناسایی و مشاهده سارقان با خودروی مال باخته و با انجام اقدامات ضربتی خودرو را در "اتوبان هاشمی" متوقف کردند خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد ۳ سارق دستگیر شده از اتباع غیرمجاز کشور همسایه هستند که به بزه ارتکابی اعتراف کردند و پس از اخذ شکایت از مال باخته و تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دیگه چشم ما روشن ،خارجی ها تو کشور ما راحت باشند و دزدی هم بکنند ،باید مجازاتشون چند برابر باشه