سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۷
بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب:

سوپرانقلابی دهه شصت به بلندگوی داعش تبدیل شده/ اصلاح‌طلبان نمی‌توانند از کنار رسوایی موسوی به سادگی بگذرند

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 809181
اصلاح طلبانی که تاکنون از موسوی حمایت کرده اند و در عین حال خود را حامی انقلاب اسلامی و وفادار به امام راحل معرفی می کنند باید موضع خود را در برابر میرحسین موسوی روشن کنند.
به گزارش جهان نيوز، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در محکومیت اقدام موهن و کینه‌توزانه میرحسین موسوی در توهین به مدافعان حرم، بیانیه‌ای صادر کرد.در این بیانیه آمده است:

 یک بار دیگر میرحسین موسوی در ایامی مقارن با عاشورای حسینی با انتشار نوشته ای تحت عنوان مقدمه ای بر " ترجمه عربی بیانیه های جنبش سبز" در مقابل باورهای دینی و انقلابی ملت ایران ایستاد و بغض و کینه دیرینه خود را نسبت به اصول و ارکان بنیادی انقلاب اسلامی نشان داد.

 بار اول خرداد ۸۸، موسوی در حالی که هنوز رای گیری انتخابات پایان نیافته بود خود را با " اختلاف زیاد" رئیس جمهور خواند و با این قانون شکنی در برابر رای مردم ایستاد و با " اردو کشی خیابانی" و تخریب و آتش زدن اماکن و اموال عمومی و حمله به مساجد، شیرینی مردمسالاری دینی و حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های رای را در کام ملت ایران تلخ کرد و سپس در عاشورای همان سال با آتش زدن خیمه های عزاداری حسینی و حمله به عزاداران، دشمنی خود را با اعتقادات و مقدسات مردم آشکار ساخت.

 این بار نیز در نوشته اخیر خود به دفاع از غرب و بعضی کشورهای عربی منطقه برخاسته و مدافعان حرم را سرزنش کرده و درصدد تخریب چهره روشن شهیدانی مانند قاسم سلیمانی و شهید حسین همدانی برآمده است. موسوی در دهه شصت یک سوپرانقلابی چپ گرا بود که با گرایش های سوسیالیستی خود در اقتصاد دم از عدالت خواهی می زد تا جوانان و دانشجویان را به سوی خود جلب و جذب کند. او که آن روزخود را مخالف سرسخت امپریالیسم غرب معرفی می کرد، امروزآشکارا سنگ غرب و ارتجاع منطقه یعنی آمریکا و گاو شیرده او را به سینه می زند و به نیروهای مقاومت در منطقه اعتراض می کند که چرا کاری می کنند که " غرب" آن را نمی پسندد!

 اگر قرار بود ملت ایران دست به کاری که غرب با آن مخالف است نزند، اصلا نمی بایست انقلاب می کرد. پیداست او با همین استدلال مردم مظلوم فلسطین نیز را که در دفاع از سرنوشت و سرزمین خود در برابر غرب و رژیم صهیونیستی ایستادگی می کنند ملامت و محکوم می کند.

 او این واقعیت روشن را عمدا فراموش می کند که داعش را همین غرب و آمریکایی ها به وجود آورده اند و موسوی حتی اقرار هیلاری کلینتون و ترامپ را بر اینکه داعش با پول و پشتیبانی آمریکا ایجاد شده نادیده می گیرد و مدافعان حرم و شهید سلیمانی و شهید همدانی را مقصر می داند و کسانی مانند شهید همدانی را که سالها دور از وطن در مقابل خونخواران سنگدل داعشی و حامیان آنها ایستاد و جان خود را بر سر دفاع از امنیت ایران و ملت ایران فدا کرده است را " سردار بی افتخار" می نامد.

 کافی است به یاد شکوه حضور مردم همدان در تشییع پیکر حاج حسین همدانی بیفتد و یا حضور ملت ایران را پشت سر پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در نظر آورد تا بداند چه اندازه با آرمان های ملت ایران فاصله دارد.

 کیست که نداند هدف نهایی غرب از حضور در منطقه ما و حمایت از داعش، نابودی مقاومت و اجرای نقشه های شوم استکباری غرب در کشورهای اسلامی است؟ و کیست که نداند امروزه میرحسین موسوی، یعنی همان سوپرانقلابی دهه شصت به بلندگوی غرب سلطه جو و اسرائیل غاصب و داعش خونخوار و سلطنت طلبان منفور مبدل شده است.

 میرحسین موسوی باید بداند و البته می داند که ملت ایران با تجربه تاریخی از مشروطیت تا پیروزی انقلاب اسلامی و از پیروزی انقلاب تا امروز راه خود را در اعتقاد به حکومت دینی و پیروی از آرمان های امام خمینی و رهبری آیت الله خامنه ای انتخاب کرده است. غرب رسواتر از آن است که بتوان ملت ها را از مقاومت در برابر سلطه گری غربیان بازداشت.

 اصلاح طلبانی که تاکنون از موسوی حمایت کرده اند و در عین حال خود را حامی انقلاب اسلامی و وفادار به امام راحل معرفی می کنند باید موضع خود را در برابر میرحسین موسوی روشن کنند.

موسوی امروزه آشکارا بلندگوی قاتلان شهید سلیمانی و شهید همدانی و شهید اسکندری و صدها هزار شهید مومن و فداکاری است که در انقلاب اسلامی جان عزیز خود را در راه دین و دفاع از میهن و امنیت مردم ایران فدا کرده اند.

 سکوت حامیان موسوی قطعا از نظر ملت ایران به معنی رضایت آنان از مواضع موسوی است. آنها نمی توانند در تاریکخانه سکوت پنهان شوند و از کنار این رسوایی به سادگی بگذرند. میانه حق و باطل راه سومی وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شاهین
Iran, Islamic Republic of
حمایت موسوی از داعش و توهین به سرداران شهید مدافع حرم مایه تاسف و شرمساری است اصلاح طلبان نمی توانند از این رسوایی رها بشوند.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
اگر در فتنه 88 محاکمه و مجازات شده بود الان اینقدر گستاخ نمی شد که به شهدای مدافع حرم اهانت بکند.
محمود
Iran, Islamic Republic of
چرا محاکمه نشدند برادر مسعود؟
Iran, Islamic Republic of
اگه بچه های ده شصت نبودن شما الان مجیز منافقین رو میگفتین ، اگه جوانمردی سانسور نکن
سلام ی
Iran, Islamic Republic of
طشت رسوایی اصلاح طلبان صدها بار از پشت بام افتاده این بار هم برا چندمین بار توسط موسویِ فراماسونی که خون ده ها شهید را یدک می‌کشد.
Iran, Islamic Republic of
ما از قوه محترم قضائیه انتظار داریم خائنین به ملت و کشور از جمله موسوی و کروبی رئیس خائن ها و فتنه گران سال 88 هرچه زودتر محاکمه و به اشد مجازات برسند .
احمد
Iran, Islamic Republic of
تغییری در ایشان دیده نمی‌شود.