جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

چگونه با وکیل خانواده گروه دادورزان صلح و سازش مشاوره داشته باشیم؟

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 809159
وکلای که به عنوان وکیل خانواده فعالیت می کنند قطعاً اطلاعات بسیار زیادی در زمینه مسائل حقوقی و قوانین و مقررات جامعه دارند علاوه بر آن به تمام تبصره‌ ها و ماده های قانونی تسلط داشته و در شرایط و موقعیت مناسب می توانند آن ها را مورد استفاده قرار دهند.

از جمله سوالاتی که برای شما عزیزان می ‌کند در طول زندگی شاید این است که وکیل خانواده کیست و چه کمکی می تواند به افراد داشته باشد علاوه بر آن چگونه می توان با وکیل خانواده ارتباط داشت و مشاوره های مورد نظر را دریافت نمود. قطعاً در زندگی هر فردی شرایطی پیش می ‌آید که به وجود وکیل نیازمند است. اکنون اگر شما هم در طول زندگی خود دچار چالش ها و یا اتفاقاتی شوید که منجر به باز شدن و به اجرا درآمدن پرونده های قضایی شود نیازمند وجود وکیل خانواده خواهید شد. بهترین کار در چنین شرایطی یافتن وکیل خانواده مجرب و با سابقه می باشد. امروزه ما در خدمت شما عزیزان هستیم تا در این خصوص اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم. دعوت می کنیم از شما عزیزان کتاب پایان این مطلب با ما همراه باشید.
 

وکیل خانواده کیست؟

تا به حال نام وکیل را بسیار زیاد شنیده اید اما اینکه وکیلی در حوزه خانواده تخصص داشته باشد قطعاً توجه شما را به خود جلب نموده است بنابراین اولین سوالی که برای تان پیش آمده در رابطه با این است که وکیل خانواده کیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت وکیل خانواده در واقع فردی است که توانسته تحصیلات حقوقی خود را در بهترین دانشگاه های کشور بگذراند و پس از آن با شرکت در آزمون وکالت و بدست آوردن رتبه خوب گواهی لازم برای تاسیس دفتر وکالت را به دست آورد. در واقع وکیلان خودشان انتخاب می کنند که در چه زمینه ای تخصص پیدا کنند برای مثال در زمینه پرونده های کیفری و طلاق و مواد مخدر و خانواده و ملکی و غیره می توانند تخصص بگیرند اما وکیل خانواده انتخاب نموده که در حوزه مسائل حقوقی خانوادگی فعالیت نمایند.

وظایف وکیل خانواده چیست؟

هر وکیلی در حوزه وظایف خود فعالیت می نماید بنابراین طبیعی است که هر وکیلی وظایف مختلف و متناسب ای با تخصص خود داشته باشد. ما نیز امروز سعی کردیم تمامی حدود وظایف و اختیارات وکیل خانواده را برای شما به عنوان کنیم زیرا اگر توجه کرده باشید وکیل خانواده به عنوان یک تخصص کلی محسوب می‌ شود و مانند وکلای دیگر در پرونده های کوچک و جزئی تخصص ندارد بلکه تخصص و کاملاً حرفه ای و کلی است. وظایف وکیل خانواده به شرح زیر می باشد:
  • یکی از مهم ترین وظایف وکیل خانواده این است که میان دعوی اختلاف بیشتر ایجاد ننماید و آن ها را به صلح دعوت کند.

    از دیگر وظایف وکیل خانواده این است که در دعاوی خانوادگی از موکلش به طور تمام و کمال دفاع نماید.

    از دیگر وظایف وکیل خانواده پیگیری پرونده به صورت مرحله به مرحله خواهد بود.

    وکیل خانواده موظف است که اسرار پرونده و اعضای خانواده را حفظ نماید و از ایجاد هرگونه فاش کردن خودداری کند

محدوده اختیارات وکیل خانواده

وکلای که به عنوان وکیل خانواده فعالیت می کنند قطعاً اطلاعات بسیار زیادی در زمینه مسائل حقوقی و قوانین و مقررات جامعه دارند علاوه بر آن به تمام تبصره‌ ها و ماده های قانونی تسلط داشته و در شرایط و موقعیت مناسب می توانند آن ها را مورد استفاده قرار دهند. به طور کلی محدوده اختیارات وکیل بسیار وسیع و گسترده است به طوری که می توانیم با یک مثال این وسعت را نشان دهیم در واقع وکیل خانواده می تواند با تنظیم یک شکایت از سوی موکلش اقدام به طرح دعوی کند. تصور کنید فردی در خانواده بخواهد که از همسرش جدا شود در این میان قطعاً نفقه و مهریه خود را طلب می نماید و هم چنین ممکن است خواستار دریافت حضانت فرزندان هم باشد در این خصوص وکیل خانواده می تواند به بهترین نحو ممکن عمل کند. و نتیجه دادگاه را به نفع موکلش به اتمام برساند.

یافتن بهترین وکیل خانواده
با علم بر تمام این موارد اولین سوالی که به ذهن شما در چنین شرایطی خطور می‌کند در رابطه با چگونه یافتن وکیل خانواده با سابقه و مجرب می باشد. در پاسخ به چنین سوالی باید گفت شما عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید بهترین وکیل خانواده را بیابید و وکالت پرونده خود را به او بسپارید. گروه دادورزان صلح و سازش با طراحی و ارائه یک سایت توانسته ‌اند نیاز افراد مختلف را در این زمینه برطرف کنند. در واقع اگر شما به سایت دادورزان صلح و سازش مراجعه کنید می توانید لیست بهترین وکلای کشور را در اختیار داشته باشید در این صورت به هر یک از آن ها مراجعه نموده و وکالت پرونده تان را به دست آن ها بدهید. مطمئن باشید که در این صورت علاوه بر یافتن بهترین وکیل خانواده، موفقیت و پیروزی در دادگاه را هم به دست خواهید آورد.
 

چه زمانی به گروه دادورزان و صلح و سازش برای یافتن وکیل خانواده مراجعه کنیم؟

حال ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که برای مراجعه به وکیل خانواده دچار شک و تردید شده اید اما بهتر است به هیچ عنوان زمان را هدر ندهید زیرا هر اهمال و کم کاری در این حیطه می ‌تواند به ضرر شما تمام شود بنابراین اگر شما بلافاصله بعد از به اجرا درآمدن پرونده مورد نظر با وکیل خانواده در ارتباط باشید قطعاً او در جریان تمام جزئیات پرونده قرار می‌ گیرد و می ‌تواند به راحتی از حق و حقوق شما دفاع نماید. مطمئن باشید که شما به تنهایی از پس چنین پرونده‌ هایی بر نخواهد آمد و بدون شک عدم وجود وکیل خانواده نمی تواند باعث موفقیت شما شود. پس با اعتماد به سایت مشاوره حقوقی دادورزان صلح و سازش با خیال راحت در بهترین زمان وکیل خانواده مورد نظر خود را پیدا کنید.

هزینه وکیل خانواده

همان طور که می‌ دانید برای خدماتی که وکیلان انجام می دهند باید حتماً حق الزحمه در نظر بگیرید که طبق مصوبات انجام شده هزینه و قیمت مشخصی برای وکالت به وکیل آن خانواده در نظر گرفته شده است. بنابراین وکیل خانواده هم از این هزینه ها مستثنا نیست. از این رو باید قبل از دادن وکالت به وکیل در مورد حق الزحمه خدمات با یکدیگر به توافق برسید. تا در چنین شرایطی مشکلی پیش نیاید. خوشبختانه گروه دادورزان صلح و سازش در این موضوع با تمام مراجعه کنندگان و موکلین به توافق می رسد و بهترین خدمات را برای آن ها ارائه می دهد از این رو کلا با هدف موفق شدن در دادگاه و مطالبه حق و حقوق موکل شان بیش ترین تلاش خود را انجام می دهند.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *