پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ناکامی تروریست‌ها برای انفجار در مسیر زائران اربعین

يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب: 809102
سازمان اطلاعات عراق از خنثی سازی طرح حمله تروریستی به زائران اربعین حسینی خبر داد.
ناکامی تروریست‌ها برای انفجار در مسیر اربعین
به گزارش جهان نيوز، سازمان اطلاعات عراق امروز (یکشنبه) از کشف یک مخفیگاه تروریست‌های داعش به همراه مواد منفجره در شمال استان بابل خبر داد و اعلام کرد که تروریست‌ها قصد عملیات تروریستی در مراسم اربعین حسینی را داشتند.

به نوشته وبگاه السومریه نیوز، در بیانیه نهاد رسانه‌ای «الاعلام الامنی» (وابسته به دفتر نخست‌وزیری عراق) آمده است که همزمان با نزدیک شدن به ایام زیارت اربعین امام حسین (ع)، سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال وابسته به وزارت کشور، اقدام به اجرای یک طرح جامع امنیتی و اطلاعاتی برای تأمین امنیت مناطق اطراف کربلا و راههای منتهی به این استان کرده‌اند.

طبق این بیانیه نیروهای امنیتی عراقی طبق اطلاعات جمع‌آوری شده و با همکاری فرماندهی عملیات مشترک در یک عملیات پیشدستانه توانستند مخفیگاه تروریست‌های داعش را در منطقه «جرف النصر» در استان بابل کشف کنند که داخل آن انواع کمربندهای انتخاری و مواد منفجره آماده استفاده کشف و ضبط شد.

سازمان اطلاعات عراق در ادامه گفت که تروریست‌ها قصد استفاده از این مواد منفجره برای هدف قرار دادن زائران امام حسین (ع) را داشتند.

در تاریخ ۱۸ مرداد ماه نیز ارتش عراق، از خنثی کردن یک عملیات تروریستی علیه زائران حسینی در استان دیالی خبر داده بود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *