پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

وکیل ترامپ: او رئیس‌جمهور شود تلافی خواهد کرد

يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 809096
وکیل رئیس‌جمهور سابق آمریکا هشدار داد که اگر ترامپ بعنوان رئیس‌جمهور به کاخ سفید بازگردد از طریق اف بی آی به سکونتگاه‌های «جوبایدن» حمله می‌کند.
وکیل ترامپ: او رئیس‌جمهور شود تلافی خواهد کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در پی حمله هفته گذشته مأموران (اف بی آی) به عمارت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا در «مار ئه لاگو» ایالت فلوریدا، «رودی جولیانی» وکیل ترامپ اوایل این هفته گفت که اگر ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا پیروز شود، به خانه‌های «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، «حمله» می‌کند و اقدام اف بی آی را «یک اقدام سیاسی» توصیف کرد.

بنا بر گزارش وبگاه «اینسایدر»، جولیانی شهردار پیشین نیویورک و یکی از وفاداران قدیمی ترامپ به روزنامه «نیویورک‌پست» در این خصوص توضیح داد که اگر ترامپ مجدداً به عنوان رئیس‌جمهور به کاخ سفید بازگردد، می‌تواند از اف بی آی برای انتقام‌جویی علیه بایدن استفاده کند.

وی به این روزنامه در این خصوص گفت: «ورود با توسل به زور به خانه رئیس‌جمهور سابق یک اقدام سیاسی است به ویژه آن که اقدامی بی‌سابقه که قبلاً انجام نگرفته را انجام می‌دهید. ناگهان، شما اولین رئیس‌جمهور آمریکا می‌شوید که روند جمهوری موز را برای پیگرد قانونی سلف خود معرفی کردید».

جولیانی ادامه داد: «ما ۲۴۰ سال از آن خودداری کردیم. ترامپ این کار را برای هیلاری انجام نداد. فورد نیز آن را انجام نداد. اگر ترامپ انتخاب شود. اولین کاری که می‌کند، حمله به تمامی خانه‌های بایدن است».

وکیل رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در زمان گفت‌وگو با روزنامه نیویورک‌پست، استدلال کرد که جستجو و تحقیق برای کمک به کمیته مجلس نمایندگان در بررسی شورش کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ انجام شده است.

با این حال، تفتیش عمارت ترامپ از سوی اف بی آی فاش کرد که این مأموران مخفی به دنبال اسنادی در ارتباط با نقض احتمالی قانون جاسوسی بوده‌اند که مانع از حذف غیرمجاز اطلاعات دفاعی که می‌تواند به یک دولت خارجی کمک کند، می‌شود.

طبق این گزارش، ترامپ نیز به دلیل عدم جلوگیری احتمالی از نقض عدالت تحت بازجویی قرار دارد. جولیانی نقش کلیدی را در دلت ترامپ ایفا کرد و پس از آن که سال گذشته ترامپ از سمت خود بعنوان رئیس‌جمهور آمریکا کناره‌گیری کرد، خدمت‌های زیادی را از این رئیس‌جمهور جنجالی کرده است.

جولیانی برای مدت‌ها در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ تلاش کرده بود تا اتهاماتی را علیه «هانتر بایدن» پسر بایدن که زمانی به عنوان هیأت مدیره یک شرکت اوکراینی فعال بود، مطرح کند که عدم ارائه سند و مدارک در این خصوص موجب شد راه به جایی پیش نبرد.

طبق این گزارش، مجلس نمایندگان آمریکا در دسامبر ۲۰۱۹، ترامپ را به سوء استفاده از قدرت و ممانعت از فعالیت کنگره در رابطه با تلاش‌های وی در ارتباط با مداخله اوکراین در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا متهم کرد. با این حال، سنا او را در هر دو ماده استیضاح در فوریه ۲۰۲۰ تبرئه کرد.

طبق این گزارش، جولیانی به ویژه در جستجوی اطلاعات در مورد معاملات تجاری هانتر بایدن از لپ تاپی که بنا بر گزارش‌ها متعلق به وکیل و عضو سابق هیئت مدیره «آمتراک» شرکتی که بایدن در آن فعال بود، جدی عمل کرد.

جمهوری خواهان در صدد هستند در صورت پیروزی در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره و تسلط بر یک یا هر دو مجلس نمایندگان و سنا آمریکا، درباره هانتر بایدن تحقیق کنند. با این حال، وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا نیز به تحقیقات خود از پسر رئیس جمهور آمریکا ادامه می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
نمیگذارند کاندید بشه ...رد صلاحیت میشه ظاهرا !!!!