پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

محمد کاسبی بار دیگر در بیمارستان بستری شد

يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 809073
متاسفانه طی هفته گذشته بار دیگر به دلیل مشکل قلبی حال برادرم بد شد و مجبور شدیم که وی را برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل کنیم.
محمد کاسبی بار دیگر در بیمارستان بستری شد
به گزارش جهان نيوز، محمود کاسبی برادر محمد کاسبی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین وضعیت برادرش محمد کاسبی گفت: متاسفانه طی هفته گذشته بار دیگر به دلیل مشکل قلبی حال برادرم بد شد و مجبور شدیم که وی را برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل کنیم.

وی در همین راستا ادامه داد: برادرم در حال حاضر در بیمارستان بستری است، وضعیت عمومی وی چندان خوب نیست و به مداوای مستقیم زیر نظر پزشکان نیازمند است.

زمان ترخیص محمد کاسبی مشخص نیست
کاسبی درباره آخرین وضعیت بازیگر سریال «خوش رکاب» خاطرنشان کرد: همه چیز دست خداست، من نمی‌توانم نظر قطعی در مورد وضعیت برادرم بدهم، زیرا شرایط وی پایدار نیست و هر روز به نوعی متفاوت است، هنوز از سوی پزشکان درمان ادامه دارد و فعلا خبری از ترخیص برادرم نیست.

گفتنی است که محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از ابتدای امسال به دلیل جراحی و مشکل قلبی بارها راهی سی سی یو شده است، وی تا هفته‌های پیش در خانه تحت مراقبت بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *