سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۳

هشدار امیرعبداللهیان به کاخ سفید/ زبان تهدید در مقابل ایرانی‌ها اثر ندارد

شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 808990
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خطاب به سردمداران کاخ سفید یادآور شد: باید به کاخ سفید یادآوری کرد که از کاربرد زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی، نتیجه‌ای نخواهد گرفت.
هشدار امیرعبداللهیان به کاخ سفید/ زبان تهدید اثر ندارد
به گزارش جهان نيوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (شنبه) ۲۲ مرداد ماه در توئیتی نوشت: باید به کاخ سفید یادآوری کرد که از کاربرد زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی، نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

وی افزود: فرافکنی کاخ سفید، رافع مسؤولیت و پاسخگویی آنها نسبت به ارتکاب جنایات متعدد تروریستی علیه جان هزاران تن از مردم ایران و منطقه نیست.

 
 

 وزیر امور خارجه کشورمان چندی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه‌ای خود با اشاره به مذاکرات اخیر وین برای رفع تحریم‌ها گفت: ما پیام خود را از طریق اروپایی‌ها به آمریکا منتقل کرده‌ایم. امیدواریم طرف آمریکایی با نگاه واقع بینانه و عملگرایانه و پذیرش خواسته های برحق و قانونی جمهوری اسلامی ایران، زمینه برای توافق پیرامون متن نهایی را فراهم آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما هم با دنبال کدخدا دویدن برای احیای تعفن برجام وزمین گذاشتن سخن حضرت اقا مبنی بر به آتش کشیدن برجام ،در صورت پاره کردنش توسط آمریکا، نصیبی نخواهید داشت.انقلابی باشید و انقلابی رفتار کنید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فعلا که آمریکاست که هی دنبال مذاکراته