سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

بستری شدن بازیگر سریال پاورچین به خاطر کرونا

شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 808971
تقریبا ۴ روز پیش بود که وضعیت ریوی و اوضاع جسمانی‌ام به هم ریخت و به همین دلیل مستقیما به بیمارستان مراجعه کرده و بستری شدم، ریه‌هایم درگیر ویروس کرونا شده بود و به همین خاطر باید زیر نظر پزشکان به درمان می پرداختم.
بستری شدن بازیگر سریال پاورچین به خاطر کرونا
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، ساعد هدایتی در گفت‌وگو با میزان پیرامون ابتلای خود به ویروس کرونا گفت: متاسفانه به ویروس کرونا مبتلا شده‌ام و این روزها در بیمارستان در حال درمان هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: تقریبا ۴ روز پیش بود که وضعیت ریوی و اوضاع جسمانی‌ام به هم ریخت و به همین دلیل مستقیما به بیمارستان مراجعه کرده و بستری شدم، ریه‌هایم درگیر ویروس کرونا شده بود و به همین خاطر باید زیر نظر پزشکان به درمان می پرداختم.

زمان ترخیص ساعد هدایتی مشخص نیست
هدایتی درباره آخرین وضعیت جسمانی خود اظهار کرد: طبق اعلام پزشکان سویه جدید بیماری کرونا را گرفتم، این در حالی است که ماسک می‌زدم و بهداشت را رعایت می‌کردم اما با این وجود باز هم درگیر بیماری شدم.

وی درباره زمان ترخیص خود از بیمارستان خاطرنشان کرد: فعلا باید به درمان و مصرف داروهایم ادامه دهم، اما پزشکان هنوز زمان دقیقی برای ترخیصم اعلام نکرده اند، فعلا باید منتظر بمانیم تا این بیماری به طور کامل رفع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا سلامتی بده ولی این موضوع ارزش خبری نداره