سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱۰

زمزمه‌های اولین داوطلب نامزدی در انتخابات ۱۴۰۴

شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 808897
معنای صحبت‌های آقای عارف این بود که من بدون توجه به رای جبهه اصلاحات وارد میدان می‌شوم و منتظر تصمیم دقیقه نودی جریان اصلاحات نخواهم شد.
زمزمه‌های اولین داوطلب نامزدی در انتخابات ۱۴۰۴
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، علی صوفی، فعال چپ و از وزرای دولت اصلاحات در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا درباره اظهارات اخیر محمدرضا عارف مبنی بر اینکه "هیچ‌گاه برای اصلاح‌طلبان فرش قرمز پهن نکردند و نمی‌توان به خاطر محدودیت‌ها کنار کشید"؛ ضمن بیان سابقه محمدرضا عارف در هم نوایی با اصلاح طلبان برای شرکت نکردن در انتخابات های ۹۸ و ۱۴۰۰ گفته است:
"آقای عارف در سال ۹۲ به فرمان آقای خاتمی در دقیقه نود از حضور در انتخابات ریاست جمهوری به نفع آقای روحانی انصراف داد. آقای عارف در انتخابات ۱۴۰۰ هم حضور پیدا نکردند و حاضر به شرکت در این بازی نشدند. در جبهه اصلاحات وقتی که برنامه کاندیداهای ریاست‌جمهوری مورد بررسی قرار می‌گرفت آقای همتی اصلا شرکت نکرد، آقای مهرعلیزاده ده رای یعنی حداقل آرا مورد نیاز را کسب نکرد و اما آقای عارف با توجه به اینکه بیش از بیست رای آورد اما در مرحله ارائه برنامه وارد نشد و انصراف داد. بنابراین معنای صحبت‌های آقای عارف این بود که من بدون توجه به رای جبهه اصلاحات وارد میدان می‌شوم و منتظر تصمیم دقیقه نودی جریان اصلاحات نخواهم شد. "

*جدای از تفسیر صوفی بایستی به این نکته اشراف پیدا کرد که عزم عارف برای حرکت در مسیر خلاف اصلاح طلبان و مخالفت ضمنی او با "تحریم انتخابات" یک رفتار مثبت ارزیابی می شود و باید امیدوار ماند که عارف از همراهی با حرکت هسته سخت جریان چپ برای ذبح دموکراسی و تخریب صندوق رأی دست بردارد.

مع الوصف سابقه سیاسی عارف نشان می دهد که او علیرغم حقیقتی که می بیند و علیرغم عقلانیتی که به سمت آن میل دارد اما ممکن است در دقیقه ۹۰ به فرمان دوستان ناباب خود در ستاد اصلاحات عمل کند.

فلذا باید به طرح نامزدی عارف برای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ با تردید نگریست.

پیش از این کسانی از چپ های ستادی از جمله سعید حجاریان و فیض ا... عرب سرخی ابراز کرده اند که انتخابات بعدی نیز از سوی اصلاح طلبان تحریم خواهد شد.
https://jahannews.com/vdchw6n6q23nv6d.tft2.html
jahannews.com/vdchw6n6q23nv6d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا زنش بهش رای نمیده
Iran, Islamic Republic of
خدایا چرا بعضی ها از رو نمیرن؟
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
یعنی من که خودم رو برای دو دوره دولت روحانی کشتم اگه پیشنهاد پست وزارت در دولت اصلاحطلبان رو هم بهم بدن حاضرم برم گدایی ولی این اصلاحطلبان دوباره سر کار نیان چون نابودمون کردن
!!
Iran, Islamic Republic of
این زاپاس اصلاحات ، از رو نمیره !!
Iran, Islamic Republic of
شما بین اصلاح طلبان رجل سیاسی می بینید؟ مدیر و مدبر می بینید؟
Iran, Islamic Republic of
فقط عارف....
رقابت نهایی بین عارف و برادر محسن خواهد بود
United States
فوق العاده بی حاله!!!
Iran, Islamic Republic of
چی بی حاله عزیز دل برادر؟
Iran, Islamic Republic of
دکترمحمود احمدی نژاد