سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

۵ ایده چمن مصنوعی دیواری برای دکوراسیون داخلی

چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 808710
استفاده از چمن مصنوعی دیواری در دکوراسیون داخلی و بیرونی که ظاهری بسیار شیک و چشمگیر دارد، از جمله موضوعاتی است که اخیرا در بین افراد محبوب شده و همه به دنبال طرز استفاده از آن در محیط خود هستند.
۵ ایده چمن مصنوعی دیواری برای دکوراسیون داخلی
 استفاده از چمن مصنوعی دیواری در دکوراسیون داخلی و بیرونی که ظاهری بسیار شیک و چشمگیر دارد، از جمله موضوعاتی است که اخیرا در بین افراد محبوب شده و همه به دنبال طرز استفاده از آن در محیط خود هستند. از این رو، موارد استفاده و کاربرد دیوار سبز مصنوعی در فضای داخلی را برای شما گردآوری کرده ایم.

ایده های دیوار سبز مصنوعی

استفاده از چمن مصنوعی دیواری در داخل ساختمان و همچنین فضای باز از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل اکثریت افراد برای تزیین دیوار و سرسبزی محیط خود از چمن طبیعی استفاده می کنند، در حالی که استفاده از این نوع چمن به مرور زمان مشکلاتی مانند رطوبت دیوار، چکه کردن آب، کافی نبودن نور خورشید و در نتیجه زرد شدن گیاه را به دنبال دارد. از این رو، با پیشرفت تکنولوژی چمن هایی مصنوعی به نام دیوار سبز مصنوعی تولید شد که اکثریت افراد از این محصول به جای چمن طبیعی روی دیوار استفاده می کنند.

1.     چمن مصنوعی تراس

امروزه استفاده از فضاهایی همچون بالکن و تراس، در طراحی منازل ایرانی بسیار پر طرفدار است، اما معمولاً استفاده از مصالح ساختمانی با ترکیب رنگی خنثی، محیط بالکن و تراس را سرد و بی روح می نماید و گرما و انرژی لازم را به خانه نمی دهد. از این رو، شما می توانید دیوار و نرده های تراس خود را با استفاده از چمن مصنوعی دیواری به بهترین محو ممکن بپوشانید تا دکوراسیونی  فوق العاده شیک و چشمگیر ایجاد کنید. علاوه بر این، شما می توانید با افزودن گل های مصنوعی تراس زیباتری داشته باشید.

2.     اتاق کودکان

از آنجایی که چمن مصنوعی لطافت و نرمی خاصی دارد، کودکان هنگام بازی، زمانی که با دیوار اصابت می کنند یا به زمین می افتند آسیبی نمی بینند. علاوه بر این موضوع، استفاده از دیوار سبز مصنوعی در اتاق کودکان باعث جذابیت بیشتر محیط شده که این امر باعث می شود، کودکان زمان بیشتری به بازی و فعالیت‌ در اتاق خود بپردازند.

3.     راه پله ها

استفاده از چمن مصنوعی دیواری در راه پله ها بخصوص در راهرو ساختمان های قدیمی می تواند محیط شما را چندین برابر زیبا کند. برای طبیعی بنظر رسیدن راه پله ها بهتر است از الیاف چمن مصنوعی با ارتفاع کوتاه یا متوسط استفاده کنید.

4.     کافه و رستوران

 
 

استفاده از دیوار سبز مصنوعی برای زیبا به نظر رسیدن فضای داخلی مانند کافه و رستوران ها ترجیح داده می شود؛ زیرا نگهداری آن بر خلاف گل های طبیعی راحت بوده و می توان با استفاده از این محصول محیط خود را چندین برابر زیبا کنید تا افراد با مراجعه به کافی شاپ شما حس خوبی به فضا داشته باشند.

5.     چمن مصنوعی دیواری در باغ

یکی از بیشترین کاربردهای دیوار سبز مصنوعی برای فضاهایی مانند باغ است که علاوه بر ظاهر تزئینی برای امنیت محیط هم بکار برده می شود. این محصول بصورت فنس چمنی استفاده می شود که تلفیقی از فنس فلزی ساخته شده از مفتول و الیاف برگ مانند و سبز رنگ است که امروزه برای جداسازی و محصور کردن فضاها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به دلیل زیبایی ظاهری فوق العاده و سرسبزی که به محیط می دهد برای بسیاری از افراد جذاب است و اولین گزینه آن ها برای تفکیک فضاها می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فنس چمنی و نحوه استفاده از آن مقاله فنس چمنی، امنیت در عین زیبایی را از سایت افکار نیوز مطالعه نمایید.
علاوه بر موارد گفته شده، در مکان‌های دیگری همچون محیط‌های اداری، دیوارهای حیاط، فضای مهد کودک و ... از دیوار سبز مصنوعی استفاده کنید.

دیوار سبز مصنوعی در رنگ های مختلف

این محصول در مدل و رنگ های مختلفی همچون آبی، بنفش، قرمز، آبی تیره، مشکی و خاکستری تولید می شود که اکثریت افراد از رنگ سبز آن برای محیط خود استفاده می کنند. علاوه بر این، امکان بکار بردن چندین رنگ همزمان برای فضای شما امکان پذیر است.

مزایای دیوار سبز مصنوعی

 

این محصول علاوه بر زیبایی، مزایای متعددی دارد که در ادامه به بعضی از موارد آن اشاره می کنیم:
  • با نصب این سازه در اماکن پر رفت و آمد می توان تا حدود زیادی صدای اطراف را کاهش داد.
    می توان به مقاومت آن در برابر شرایط آب و هوایی و عدم تغییر رنگ در برابر تابش نورخورشید اشاره کرد.
    دیوارهای پوشیده شده با دیوار سبز مصنوعی علاوه بر زیباتر شدن، عایق حرارتی و صوتی خوبی نیز به حساب می آیند.
    از این طراحی می توان در فضای داخلی و لابی ساختمان برای جلوگیری از نفوذ هوای سرد به داخل استفاده کرد.
و در آخر یکی از مزایای اصلی که باعث شده اکثریت افراد از این محصول برای محیط های خود استفاده کنند آبیاری و نگهداری کمتر آن نسبت به چمن طبیعی است. تنها آبی که دیوار سبز مصنوعی نیاز دارد، آبی است که برای از بین بردن گرد و خاک بر روی چمن استفاده می شود. در غیر این صورت، چمن مصنوعی نیازی به آب ندارد و برای مناطقی که شرایط خشکسالی دارند می تواند ایده آل باشد.

معایب دیوار سبز مصنوعی

یکی از معایب اصلی که بعضی از افراد برای چمن مصنوعی دیواری درنظر می گیرند، پلاستیکی بودن است که در اثر گرمای بیش از حد معمول ذوب می‌شود. در حالی که اگر چمن مصنوعی با کیفیت تهیه کنید، دیگر مشکلاتی از این قبیل برایتان پیش نمی آید. ما به شما چمن مصنوعی های خانه چمن را پیشنهاد می کنیم، زیرا تمام محصولات این مجموعه دارای گارانتی بوده و با کیفیت ترین خدمات را به صورت حرفه ای به مشتریان خود ارائه می دهد.

خرید دیوار سبز مصنوعی

با خرید این محصول شما می توانید یکبار برای همیشه هزینه کنید و در تمامی فصول سال فضایی زیبا و دلنشین داشته باشید. برای خرید چمن مصنوعی بهتر است اطلاعات کافی همچون ضخامت، ارتفاع الیاف، نوع بکینگ و موارد دیگر را بدانید تا مناسب با فضای خود چمن را تهیه کنید. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید، مقاله راهنمای جامع خرید چمن مصنوعی در ۹ گام را مطالعه نمایید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *