شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پایان عملیات در مناطق سیل زده فیروزکوه

چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 808709
فرماندار فیروزکوه از پایان فعالیت گروه‌های تجسس امداد و نجات در مناطق سیل زده این شهرستان خبر داد و گفت: هیچ مفقودی ناشی از سیلاب باقی نمانده است.
پایان عملیات در مناطق سیل زده فیروزکوه
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد حیدری منش گفت: طی روز‌های اخیر آخرین مفقودی سیل توسط گروه‌های جهادی پیدا شد و عملیات تجسس به پایان رسید و دیگر مفقودی در سیلاب نداریم.

وی با بیان اینکه تمامی جوانب برای اتمام عملیات جست و جو بررسی شده، توضیح داد: رصد شماره پلاک خودرو‌های منطقه، بررسی ورودی و خروجی تماس‌های تلفن همراه افراد ساکن و حاضر در منطقه و با پرسش از بومیان مشخص شد که تمامی مفقودان در طی عملیات تجسس شناسایی شدند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: تعداد نهایی جان باختگان در سیل اخیر ۱۵ نفر است و دیگر موردی پیدا و اعلام نشده است.

حیدری منش ادامه داد: در روز‌های اخیر تلاش ما در کنار کار امداد رسانی و کمک به بازگشایی مسیر و کمک به حل مشکلات سیل زدگان در حوزه زیر ساختی آب برق و گاز معطوف به شناسایی جان باختگان بود و پی گیری برای یافتن پیکر‌ها پس از پیدا شدن آخرین مفقودی به پایان رسیده است.

وی با اشاره به حضور خود در ستاد مدیریت بحران در ناحیه سیل زده زرین دشت گفت: سیلاب اخیر از روز ۵شنبه گذشته در این منطقه اتفاق افتاد و به منازل، باغات و زمین‌ها آسیب رساند که امداد رسانی از زمان وقوع سیل تاکنون به طور مستمر ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *