کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مقاومت به نصرالله: انگشتان ما بر روی ماشه است

18 مرداد 1401 ساعت 21:14

پس از درخواست دبیر کل حزب الله بر لزوم آمادگی نیروهای مقاومت، این نیروها تأکید کردند که گوش به فرمان وی هستند.


به گزارش جهان نیوز، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله  در سخترانی خود در روز عاشورا، از مجاهدان مقاومت اسلامی خواست که برای هر تحول و احتمالی آماده باشند.

شبکه خبری المنار گزارش داد، مجاهدان مقاومت هم با انتشار پیامی تأکید کردند که پیام نصرالله را دریافت کرده‌اند و ندای وی، عزم آنان را راسخ کرده است؛ لذا مطیع سید حسن هستند و دستانشان بر روی ماشه است.

در این پیام آمده است: ای امین خون و جان و ساکن دل و عقل. ای دوست و عزیز ما، ای از نسل ائمه، پیام ما به شما این است که با تمام قدرت آماده‌ایم و در مرزها مستقریم.

مجاهدان تأکید کردند: اگر [دشمنان] بازگردند، ما هم برمی‌گردیم و آنان را نابود می‌کنیم. برای آزادگان، پیروزی را رقم خواهیم زد که با شوق در انتظارش هستیم. اشغالگران را شکست سنگینی خواهیم داد.

در این پیام با تأکید بر اینکه از منابع حفاظت خواهند کرد، تأکید شد که «ما هیچ گاه تو را ترک نکرده و نخواهیم کرد. همیشه بر سر عهد و پیمان خود خواهیم بود».

نصرالله امروز در سالروز شهادت امام حسین (ع) و یاران آن حضرت سخنرانی و تأکید کرد که این جنبش همواره در کنار ملت مبارز فلسطین خواهد ماند.

وی همچنین تأکید کرد «یکی از بدترین عادی‌سازان، رژیم بحرین است؛ رژیمی که در روزهای قبل نشان داد پرچم‌های سیاه برافراشته شده در منامه یا دیگر مناطق این کشور را تحمل نمی‌کند. مظلومیت مردم بحرین در برابر یک حکومت فاسد خائن را یادآور می‌شویم که آن‌ها را از حقوق اولیه‌ و طبیعی‌شان محروم ساخته و در مقابل دشمنان این مردم را به آغوش می‌گیرد و عادی‌سازی روابط را بر این ملت تحمیل می‌کند.»

سید حسن نصرالله خاطر نشان کرد کرد: «بر ایستادگی خود در کنار مردم مجاهد و تحت‌محاصره یمن که چند سال است برای دفاع از عزت و میهنشان در حال تقابل با اشغالگران، متجاوزان و ذلت و استکبار هستند، تأکید می‌کنیم. یمنی‌ها خستگی نمی‌شناسند و به‌رغم محاصره و درد و زخم‌هایشان جبهه‌ها و میدان‌های [نبرد] را با حضورشان پر می‌کنند. مظلومیت مردم یمن جلوه واقعی پایداری، سربلندی، پیروزی خون بر شمشیر و نمود حقیقی کربلاء و سید الشهداء ابی عبدالله است.»

رسانه‌های لبنانی، صبح امروز (سه‌شنبه)، از آغاز راهپیمایی عاشورایی جنبش حزب‌الله لبنان در ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند. پایگاه خبری «العهد» گزارش داد که راهپیمایی عاشورا در ضاحیه جنوبی بیروت، هرمل، القصر، الکواخ و سهلات الماء در لبنان با حضور هزاران نفر از شهروندان لبنانی آغاز شده است. سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان طبق رسم هر سال در ظهر عاشورا سخنرانی ایراد کرد.

«سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در جریان راهپیمایی عاشورایی در صور تأکید کرد: «تا ابد الدهر، ما کربلایی‌ها و مقاومت‌کنندگان حسین (ع)  خواهیم بود 


کد مطلب: 808643

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/808643/مقاومت-نصرالله-انگشتان-روی-ماشه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com