جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

زیارت و تفریح در مشهد با رزرو هتل آپارتمان از اسنپ روم

سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب: 808638

همان‌طور که می‌دانید قطعا سفر به شهر مشهد بدون خرید سوغاتی صفایی ندارد؛ بنابراین بهتر است که هنگام سفر خود، مراکز خرید را بشناسید تا بتوانید از آن‌ها تمام وسایل موردنیاز خود را تهیه کنید. ازآنجایی‌که شهر مشهد یکی از مقصد‌های محبوب برای سفر‌های داخلی بیشتر ما ایرانی‌ها است؛ بنابراین در این شهر، مراکز خرید گوناگونی وجود دارد که می‌توانید انواع اقسام خوراکی‌ها و پوشاک را پیدا کنید. به‌طوری‌که مطمئن باشید هنگام سفر به شهر مشهد دست‌خالی از آن بیرون نخواهید آمد. اما ازآنجایی‌که بیشتر مسافران قصد دارند تا با بهترین مراکز خرید شهر مشهد آشنا شوند؛ بنابراین در ادامه می‌خواهیم به معرفی مراکز خرید بپردازیم تا شما با رزرو هتل آپارتمان مشهد بتوانید به این مراکز خرید مراجعه کنید.


مرکز خرید الماس شرق
در منطقه گردشگری سپاد مشهد که یک منطقه بسیار مهم از لحاظ خرید محسوب می‌شود، مرکز خریدی به نام الماس شرق قرار دارد که بسیار معروف است. ازآنجایی‌که این مرکز خرید معماری سنتی و مدرن را با یکدیگر ترکیب کرده، نمای بسیار زیبایی به وجود آورده است که مسافران را در نگاه اول مجذوب خود می‌کند. الماس شرق ۶ طبقه با ۱۲۳۸ واحد تجاری دارد. در این مجتمع شما می‌توانید انواع وسایل مختلفی مانند کیف، کفش، سوغاتی، خوراکی، رستوران، شهربازی و... را پیدا کنید.

مرکز خرید آرمیتاژ
بدون شک باید لقب لوکس‌ترین مرکز خرید مشهد را به برج تجاری آرمیتاژ داد. این مجتمع ۳۴ طبقه دارد و بلندترین برج مشهد محسوب می‌شود. شما می‌توانید در این مرکز تجاری انواع پوشاک، زیورآلات، جواهرات، عطر، ساعت، چرم، لوازم الکترونیکی، سنگ‌های قیمتی و... را پیدا کنید. ازآنجایی‌که تنوع برند‌ها در مرکز خرید آرمیتاژ بسیار بالا است؛ بنابراین برای علاقه‌مندان به برند‌های لوکس پیشنهاد می‌شود که حتما سری به این مرکز تجاری بزنید و در آخر از کافی‌شاپ‌ها و رستوران این برج دیدن کنید. از جمله امکانات دیگر برج آرمیتاژ می‌توان به گالری هنری، پردیس سینمایی گلشن، شهربازی، سالن‌های ورزشی و موزه برج اشاره کرد. با رزرو هتل آپارتمان ارزان مشهد از طریق سایت اسنپ روم می‌توانید از این برج تجاری محبوب دیدن کنید.

مرکز خرید پروما
اگر قصد دارید یک روز کامل را صرف خرید وسایل موردنیاز خود کنید. باید حتما سری به مجتمع تجاری پروما بزنید. این مجتمع در چهارطبقه ساخته‌شده و تقریبا در تمامی روز‌های سال شلوغ است. از جمله دلایل محبوبیت مجتمع تجاری پروما می‌توان به ۲۵۰ واحد تجاری، شهربازی، هایپرمارکت بزرگ، پارکینگ اختصاصی، بولینگ، بیلیارد و همچنین تنوع بالای اجناس آن اشاره کرد.

مرکز خرید آلتون
یکی از بزرگ‌ترین برج‌هایی که تاکنون در شهر مشهد ساخته‌شده، مرکز خرید آلتون است. این برج ۲۰ طبقه دارد که طبقه همکف تا چهارم به بخش تجاری اختصاص‌داده‌شده است؛ بنابراین هرآنچه را که نیاز دارید می‌توانید در این طبقات پیدا کنید. هنگامی‌که وارد مرکز خرید آلتون می‌شوید طبقه همکف آن به فروش کیف و کفش اختصاص‌داده‌شده‌اند؛ بنابراین می‌توانید کیف و کفش‌های قیمت مناسب را در این مجتمع پیدا کنید.
ازآنجایی‌که مرکز خرید آلتون با حرم امام رضا علیه‌السلام فاصله کمی دارد بنابراین با هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان می‌توانید از این مرکز خرید دیدن کنید.

مرکز خرید زیست خاور
یکی از قدیمی‌ترین مجتمع‌های تجاری شهر مشهد مرکز خرید زیست خاور نام دارد که از سال ۱۳۶۲ فعالیت خود را آغاز کرد. یکی از مزیت‌های اصلی مجتمع تجاری زیست خاور این است که در مرکز شهر واقع شده و در اطراف آن مراکز تفریحی مانند کوه سنگی، سینما آفریقا و هویزه، واحد‌های اقامتی و تجاری زیادی قرار گرفته‌اند. این مجتمع در مجموع ۷۰۰ واحد تجاری دارد که تمام نیاز‌های مسافران و زائران را برطرف می‌کند. هنگامی‌که وارد این مجتمع می‌شوید، می‌توانید انواع سوغاتی‌های شهر مشهد مانند زعفران، نبات، زرشک و خشکبار را پیدا کنید. در طبقات دیگر کالای خواب، کیف و کفش، پوشاک و... عرضه می‌شوند.

مرکز خرید آرمان مشهد
مرکز خرید آرمان یکی از مهم‌ترین مراکز خرید نزدیک حرم امام رضا علیه‌السلام است که شما می‌توانید با رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان از این مرکز تجاری دیدن کنید. با ورود به این مجتمع با مکانی روبرو می‌شوید که تابه‌حال نظیر آن را کمتر جایی دیده‌اید، زیرا در این مجتمع انواع صخره‌های عظیم، مجسمه‌های متحرک و همچنین غار بزرگی قرار دارد که مکان بسیار جالبی برای عکس گرفتن است. همه این‌ها باعث می‌شود این مجتمع نسبت به دیگر مراکز تجاری مشهد بسیار خاص و متفاوت به نظر برسد، اما علاوه بر صخره‌ها، یک آبشار با ارتفاع ۱۴ متر از بالای صخره جاری می‌شود و به ساختن یک فضای گرم و صمیمی و دل‌نشین کمک می‌کند.

جمع‌بندی
اگر قصد سفر به شهر مشهد را دارید و به دنبال اقامتگاه مناسبی برای سکونت خود هستید، ما یک خبر خوب برای شما داریم. خبر خوب ما این است که شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ روم اقدام به رزرو هتل آپارتمان مشهد کنید و ازآنجایی‌که تیم اسنپ روم بیشتر در زمینه اجاره اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت فعالیت می‌کند؛ بنابراین نسبت به دیگر رقبای خود قیمت مناسب‌تری دارد و شما می‌توانید با هر مقدار بودجه‌ای که دارید محلی برای اقامت خود پیدا کنید. اقامتگاه‌ها از نظر تمیزی و کیفیت در سطح بالایی قرار دارند؛ در نتیجه می‌توانید با خیال راحت رزرو هتل آپارتمان ارزان مشهد را انجام دهید و اگر در حین کار با مشکلی مواجه شدید یا سؤالی برای شما پیش آمد، می‌توانید از تیم پشتیبانی اسنپ روم که به‌صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت و سرویس‌دهی به مخاطبان خود است کمک بگیرید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *