پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه «سماح»

سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 808626
مهلت ثبت‌نام از زائران اربعین حسینی(ع) در سامانه «سماح» که تا پیش از این روز ۱۷ مرداد ماه اعلام شده بود تا ۲۱ مرداد ماه جاری تمدید شد. تا امروز حدود یک میلیون نفر از زائران کشورمان اقدام به ثبت‌نام در سماح کرده‌اند.
تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه «سماح»
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مهلت ثبت‌نام از زائران اربعین حسینی(ع) در سامانه "سماح" که تا پیش از این روز ۱۷ مرداد ماه اعلام شده بود، تمدید شد.
 
مهلت ثبت‌نام از زائران اربعین حسینی(ع) در سامانه "سماح" که تا پیش از این روز 17 مرداد ماه اعلام شده بود تا 21 مرداد ماه جاری تمدید شد.

پیش از این، رئیس سازمان حج و زیارت گفته بود: سامانه‌ای که کار پیش‌ثبت‌نام زائران برای اربعین را انجام می‌دهد، سامانه "سماح" است؛ متقاضیان برای ثبت‌نام قطعی باید مجدداً به سامانه سماح مراجعه و تاریخ خروج از مرز خود را مشخص کنند حتی نوع وسیله نقلیه مورد استفاده که شخصی است یا خیر باید مشخص شود تا پیش‌بینی پارکینگ انجام شود؛ تاریخ بازگشت از عراق نیز باید در سامانه مشخص شود تا زائران بدون مشکل در روز تعیین‌شده به مرز مورد نظر مراجعه کنند و در نهایت رفت و بازگشت به‌آسانی انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *