شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۸

بوقلمون به قیمت پفک!

سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 808531
وزیر کشاورزی می‌گوید: در همه دنیا در زمان‌هایی که مال همه مردم و عمومی است، قیمت‌ها ارزان می‌شود تا مردم خوش باشند.اما من متعجم چرا شب عید که این قدر به آن حساس هستیم و مال همه مردم ایران است، به بهشت سوداگران تبدیل می‌شود؟
بوقلمون به قیمت پفک!
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: سوال گلایه آمیز وزیر کشاورزی از بخش خصوصی درباره برخی سودجویی‌ها از دیروز وایرال شده است.

در فیلمی که حواشی زیادی هم داشته، جواد ساداتی نژاد می‌گوید: «در همه دنیا در زمان‌هایی که مال همه مردم و عمومی است، قیمت‌ها ارزان می‌شود تا مردم خوش باشند. مثلا می‌گویند ما همه سال از مردم مان کسب سود کردیم و در زمان‌های خاصی قیمت‌ها را پایین می‌آوریم تا به همه خوش بگذرد، اما من متعجم چرا شب عید که این قدر به آن حساس هستیم و مال همه مردم ایران است، به بهشت سوداگران تبدیل می‌شود؟ ... مثلا در آمریکا مردم در کریسمس، بوقلمون می‌خورند و این خوراکی در شب عیدشان به قیمت پفک می‌رسد. چرا این اتفاق در ایران نمی‌افتد؟»

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همین الان پفک هم قیمت بوقلمون هست
خوردن تنقلات مثل پفک هم شد رویا
Iran, Islamic Republic of
از بالای 20 میلیون فقط سفر جاده ای و پیدا نشدن حتی یک بلیط قطار و هواپیما و شلوغ شدن تمام هتلها و سواحل دریا و مراکز خرید کیش و قشم و سواحل شمال معلومه که چقدر وضع اقتصادی مردم بده ؟ بابا بس کنید اینقدر سیاه نمایی رو .
Iran, Islamic Republic of
پاشو بیا شمال تا ببینی. وجدانا دیگه گوشت و مرغ پیدا نمیشه ما محلی ها خودمون بخوریم از بس که این مسافران همه رو دارن میخرن و میخورن و تمام بازار ها رو شخم زدن
Iran, Islamic Republic of
قیمت بوقلمون امروز بوده 52 هزار تومن ویه بسته پفک 8 هزار تومن . بخدا حرف نزنی کسی نمیگه لالی؟
Iran, Islamic Republic of
وجدانا خیلی از گرونی ها از طرف خود مردمه .
Iran, Islamic Republic of
خب پفک ایرانی بخر که خیلی ارزونتره . مگه مجبوری پفک خارجی بخری که هم قیمت بوقلمون باشه
Iran, Islamic Republic of
یه کم از هزینه اینترنتت رو کم کن و جاش پفک بخور و الکی جو نده که پفک خوردن رویا شده . دیگه خالی میخوای ببندی حداقل درست ببند
Iran, Islamic Republic of
وزیر محترم
نظام جمهوری اسلامی در سالهای گذشته از 25 اسفند نرخ بلیط هواپیما اتوبوس و سایر وسایل نقلیه را 25 درصد گران می کند وقتی دولت خودش پیش قراول این کارهاست چرا سوال می کند؟