جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پیام مدیرعامل گروه سایپا به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب: 808517
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ و روز خبرنگار امسال مصادف شد با عاشورای حسینی و چه زیبا و به‌جاست که یاد کنیم از پیام‌آور دشت کربلا، حضرت زینب (س) که از عصر عاشورا رسالتش آغاز شد و واقعیت ماجرای کربلا و حماسه عاشورا را بی‌کم و کاست بر زبان جاری کرد تا حقیقت ذبح نشود و اسلام عزیز زنده بماند.
پیام مدیرعامل گروه سایپا به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایپا نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار پیامی صادر کرد که متن پیام به این شرح است :
 
حضرت زینب(س) را به‌عنوان روایت‌گر و  پیام‌آور کربلا می‌توان الگوی یک خبرنگار راستین نهضت عاشورای حسینی دانست، چه، کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب (س) نبود.

۱۷ مرداد  ۱۴۰۱ و روز خبرنگار امسال مصادف شد با عاشورای حسینی و چه زیبا و به‌جاست که یاد کنیم از پیام‌آور دشت کربلا، حضرت زینب (س) که از عصر عاشورا رسالتش آغاز شد و واقعیت ماجرای کربلا و حماسه عاشورا را بی‌کم و کاست بر زبان جاری کرد تا حقیقت ذبح نشود و اسلام عزیز زنده بماند.

به همین مناسبت وظیفه خود می‌دانم که ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش و گرامی‌داشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، این روز را به همه خبرنگاران آزاده عالم که اصلی‌ترین سرمایه خویش را برای آگاهی‌بخشی و روایت حقیقت در طبق اخلاص می‌گذارند تبریک گفته و به‌ویژه برای خبرنگاران عزیز حوزه صنعت و خودرو که نقش بی‌بدیلی در تحقق انتظارات به حق مردم و رهبر معظم انقلاب دارند، آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داشته باشم.

محمدعلی تیموری
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *