جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

امروز؛ تجمع ضد صهیونیستی در میدان فلسطین

سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 808510
تهران- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری تجمع ضد صهیونیستی در میدان فلسطین خبر داد و گفت: سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه سخنران این تجمع خواهد بود.
امروز؛ تجمع ضد صهیونیستی در میدان فلسطین
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رژیم کودک کش و سفاک صهیونیستی که امروز با استیصال و انفعال در مقابل ابتکار عمل فعالانه و پیش دستان جبهه حق و مقاومت اسلامی رو به رو شده و بارها طعم تلخ شکست‌های مفتضحانه را چشیده، بار دیگر به اقدامی غیرقابل بخشش و تجاوزی آشکار و جنایتی سبوعانه با حمله وحشیانه به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین ساکن در نوار غزه، جنایت بزرگ دیگری در کارنامه سراسر سیاه و فساد خود، علیه تمام بشریت و صلح و امنیت و آزادی، و عدالت و حق و حقیقت رقم زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن محکومیت شدید جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، از مردم عاشورایی استان تهران دعوت کرد تا در تجمع ضد صهیونیستی شرکت کنند؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

محمودی بیان کرد: از عموم مردم عزادار و عاشورایی و ظلم ستیز دعوت می‌شود، تا در تجمع ضد صهیونیستی تهران که سه شنبه ۱۸ مرداد ماه رأس ساعت ۱۷:۳۰ در میدان فلسطین تهران برگزار می‌شود، ضمن حضور پرشور، حمایت و همدردی خود با فلسطین مظلوم و قهرمان و همچنین، نفرت و انزجار و خشم انقلابی و لعن و نفرین خود را علیه رژیم کودک کش و منحوس صهیونیستی، فریاد زنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کرونا نیست!