کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یارانه خانواده بیماران خاص قطع شده است؟

17 مرداد 1401 ساعت 0:05

بیماران خاص به عنوان یکی از طیف‌های آسیب پذیر جامعه نیازمند حمایت‌های جدی دولت هستند اما اخیراً در برخی محافل همین بیماران شنیده می شود یارانه آن‌ها قطع شده است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، بیماران خاص به عنوان یکی از طیف‌های آسیب پذیر جامعه  نیازمند حمایت‌های جدی دولت هستند اما اخیراً در برخی محافل همین بیماران شنیده می شود که یارانه حمایتی اقشار کم برخوردار جامعه که تا پیش از اینها شامل بیماران خاص نیز می‌شد به دلایلی نامعلوم قطع شده است. 

در همین راستا  پویشی مردمی در سامانه فارس من راه اندازی شده که گویای همین حقیقت است،پویشی با مضمون «پیگیری چرایی قطع یارانه خانواده بیماران خاص» ایجاد شده که خواستار بازنگری در قطع یارانه این طیف شده است.

 مدیر این پویش در اعتراض به چنین اقدامی از سوی نهادهای متولی، می‌نویسد: در شرایط فعلی با این همه دغدغه و استرس‌های اقتصادی و اجتماعی و وضعیت دارو، درمان و ویزیت پزشکان و مشکلات معیشتی، آیا واقعا توجیه قانونی برای قطع یارانه افراد بیماران خاص و خانواده آن‌ها وجود دارد؟!

این مخاطب فارس من، در ادامه نوشت: لطفا مسئولین امر اندکی در مورد اهمیت مسئله بیشتر دقت فرمایند تا حقیقت اشکالات تصمیم‌گیریها مبرهن و روشن شود. مکرراً در رسانه‌ها گفته شده که یارانه بیماران خاص و صعب‌العلاج قطع نمی‌شود اما متأسفانه پس چرا در هفته قبل خلاف این ادعا عمل شده است؟!
 


کد مطلب: 808475

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/808475/یارانه-خانواده-بیماران-خاص-قطع-شده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com