شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۳

یارانه خانواده بیماران خاص قطع شده است؟

دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب: 808475
بیماران خاص به عنوان یکی از طیف‌های آسیب پذیر جامعه نیازمند حمایت‌های جدی دولت هستند اما اخیراً در برخی محافل همین بیماران شنیده می شود یارانه آن‌ها قطع شده است.
یارانه خانواده بیماران خاص قطع شده است؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، بیماران خاص به عنوان یکی از طیف‌های آسیب پذیر جامعه  نیازمند حمایت‌های جدی دولت هستند اما اخیراً در برخی محافل همین بیماران شنیده می شود که یارانه حمایتی اقشار کم برخوردار جامعه که تا پیش از اینها شامل بیماران خاص نیز می‌شد به دلایلی نامعلوم قطع شده است. 

در همین راستا  پویشی مردمی در سامانه فارس من راه اندازی شده که گویای همین حقیقت است،پویشی با مضمون «پیگیری چرایی قطع یارانه خانواده بیماران خاص» ایجاد شده که خواستار بازنگری در قطع یارانه این طیف شده است.

 مدیر این پویش در اعتراض به چنین اقدامی از سوی نهادهای متولی، می‌نویسد: در شرایط فعلی با این همه دغدغه و استرس‌های اقتصادی و اجتماعی و وضعیت دارو، درمان و ویزیت پزشکان و مشکلات معیشتی، آیا واقعا توجیه قانونی برای قطع یارانه افراد بیماران خاص و خانواده آن‌ها وجود دارد؟!

این مخاطب فارس من، در ادامه نوشت: لطفا مسئولین امر اندکی در مورد اهمیت مسئله بیشتر دقت فرمایند تا حقیقت اشکالات تصمیم‌گیریها مبرهن و روشن شود. مکرراً در رسانه‌ها گفته شده که یارانه بیماران خاص و صعب‌العلاج قطع نمی‌شود اما متأسفانه پس چرا در هفته قبل خلاف این ادعا عمل شده است؟!
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بارانه حق تمام ایرانیان هست
چون از پول بیت المال هست و همه از بیت المال سهم می برند..
Iran, Islamic Republic of
یادم می آید که چند سال پیش یک پدر که پسرش در یکی ار بیمارستانها در کما بود کمکم به سمتی رفت که آز پسرش پول در می آورد و از سازمانهای مختلف کمک می گرفت .
یار
Denmark
قیمت یک اسپری تنفسی از 70 هزار به 464 هزار تومان رسیده !