شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

خدمت‌دهی ویژه مترو تا پایان شب شام غریبان

يکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 808431
افزایش ساعت کاری مترو تهران تا پایان شب شام غریبان ادامه خواهد داشت و عزاداران حسینی می‌توانند تا ساعت ۲۴ هفدهم مرداد ماه از طریق مترو در این ایام تردد داشته باشند.
خدمت‌دهی ویژه مترو تا پایان شب شام غریبان
به گزارش جهان نيوز مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از هیئت‌های مذهبی فعال در پایتخت در نزدیکی ایستگاههای مختلف مترو قرار دارند و در جهت حضور آسانتر عزادارن در مراسمات این ایام ساعت فعالیت مترو تهران را ۲ ساعت افزایش دادیم.

وی همچنین اضافه کرد: افزایش ساعت کاری مترو تهران تا پایان شب شام غریبان ادامه خواهد داشت و عزاداران حسینی می‌توانند تا ساعت ۲۴ هفدهم مرداد ماه از طریق مترو در این ایام تردد داشته باشند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: پیش از این مردم می‌توانستند تا ساعت ۲۲ شب از طریق مترو رفت و آمد خود به مسیرهای مختلف درون شهری را انجام دهند.

شایسته اصل یادآور شد: در طول این روزها مراسمات، مسابقات و برنامه‌های مناسبتی متعددی در حوزه‌های مختلف در ایستگاه‌های سایر خطوط مترو برگزار شد و استقبال مردم نیز از این قبیل برنامه‌ریزی‌ها تا کنون بسیار خوب بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *