پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

مدل جدید خودروی داستر با تغییری عجیب و کاربردی معرفی شد +عکس

شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 808402
داستر قطعا یکی از مهمترین و به نوعی شاید مهمترین محصول برند داچیا محسوب می‌شود. این خودرو با برند رنو نیز سابقه حضور در بازار ایران را دارد.
مدل جدید خودروی داستر +عکس
به گزارش جهان نيوز، داستر قطعا یکی از مهمترین و به نوعی شاید مهمترین محصول برند داچیا محسوب می شود. این خودرو با برند رنو نیز سابقه حضور در بازار ایران را دارد. با توجه به اهمیت داستر برای  داچیا ، اکنون مدل ۲۰۲۳ تریم  کامرشال  با تغییراتی معرفی شده که استفاده از جلوپنجره و لوگوی جدید در همان نگاه اول قابل تشخیص است.
 
در نمای عقب نیز چراغ های اصلی، طراحی جذابی را ارائه می‌دهند اما راز اصلی این  خودرو  زمانی که نگاهی به داخل آن داشته باشیم برملا می‌شود زیرا این کراس اوور در واقع یک ون را درون خود دارد!

اینجا خبری از صندلی های ردیف عقب نیست و فضا برای حمل بار اختصاص یافته است.

داچیا داستر
در بخش پیشرانه  داستر  نیز با توجه به تریم از پیشرانه ۹۰ تا ۱۵۰ اسب بخار خروجی گرفته می شود. این مجموعه با جعبه دنده ۶ سرعته دستی به عنوان آپشن استاندارد هماهنگ می شود اما نمونه ۶ سرعته دوکلاچه نیز آپشن انتخابی پیش روی مشتریان خواهد بود.

سامانه تمام چرخ محرک نیز نیازمند پرداخت هزینه اضافه است. رینگ های ۱۶ اینچی استیل در تریم پایه استفاده شده و همین رینگ در نوع آلومینیومی برای تریم بالاتر استفاده می‌شود.

امکاناتی مانند مه شکن جلو، دوربین پارک به همراه سنسورهای مرتبط، دستیار حرکت در سربالایی و ... نیز آپشن انتخابی هستند.

قیمت تریم پایه در بازار انگلیس حدود ۱۷ هزار دلار پیش بینی شده است.




مرجع : عصر ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خیلی زشته!!!