کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مزیت خرید تورهای ترکیبی اروپایی

15 مرداد 1401 ساعت 9:21


یکی از انواع مختلف تورهای مسافرتی، تورهای ترکیبی است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از چند شهر یا کشورهای مختلف بازدید کنید. بزرگترین مزیت شرکت در تور ترکیبی، کاهش هزینه‌های سفر است و همین طور با مسافران قادر هستند که با خرید تور ترکیبی از 2 الی 4 مکان بازدید کنند.

تورهای ترکیبی اروپا معمولا شامل بازدید از چند شهر اروپایی می‌شوند. به این ترتیب چند کشور همسایه را در طی یک یا دو هفته می‌توان دید و یک دور کوتاه در قاره اروپا زد.

یک روز گردش شما در هر شهر اروپایی می تواند شامل دیدن ساختمان‌های معروف، خرید کردن، خوردن غذاهای لذیذ، دیدن معماری های قرون وسطایی و ... باشد.

ویزا در تورهای ترکیبی اروپا
برای تور ترکیبی اروپا شما باید از کشوری ویزا بگیرید که مقصد اول شماست و ورودتان به آن شهر است. مثلاً شما نمی‌توانید در تور ایتالیا شرکت کنید و از ایتالیا ویزا بگیرید و پروازتان از تهران به آلمان باشد. زمانی که به کشوری که از آن ویزا دارید رسیدید می‌توانید به دیگر کشورهای حوزه شینگن وارد شوید. مدت زمان اقامت شما در تورهای ترکیبی اروپا، به اعتبار ویزای صادر شده بستگی دارد.



قیمت تورهای ترکیبی اروپا
این روزها با توجه به تفاوت نرخی که بین یورو و ریال است، این تورها در دسته تورهای گران قیمت قرار می‌گیرد. تمام هزینه‌های تورهای اروپا از شما به یورو دریافت می‌شود. اما شما با خرید یک تور ترکیبی اروپا می‌توانید از هزینه‌های خود در سفر به اروپا صرفه جویی کنید. چون با یک بار هزینه می‌توانید همزمان از چند شهر اروپایی دیدن کنید. مثلا اگر تمایل به شرکت در تور سوئیس دارید، می‌توانید مبدا خود را فرانسه یا اسپانیا انتخاب کنید و سپس به سوئیس بروید.

پرمخاطب‌ترین مقاصد تور ترکیبی اروپا کجا هستند؟
تورهای ترکیبی اروپا معمولا در 2 یا نهایتاً 4 کشور اجرا می شوند. تور فرانسه-ایتالیا، مجارستان-اتریش، تور هلند-فرانسه و ... از مطرح ترین تورهای ترکیبی در اروپا هستند.

دیگر تورهای ترکیبی اروپا هم به همین ترتیب هستند. در این میان هستن مسافرانی که دوست دارند تمام وقت خود را صرف بازدید از یک شهر کنند و تمایلی به دیدن چند شهر در فاصله زمانی کوتاه مدت ندارند.


خدمات تورهای ترکیبی اروپا ژیوار
با خرید تور از آژانس ژیوار این خدمات را به دست خواهید آورد:
• اخذ ویزا توریستی
• بلیط رفت و برگشت هواپیما
• بیمه نامه مسافرتی
• تور لیدر فارسی زبان
• اقامت در هتل با صبحانه
• گشت و بازدید از جاذبه‌های دیدنی طبق برنامه تور ترکیبی اروپا
• ترانسفر بین شهری و فرودگاهی

در آخر....
اگر تصمیم دارید به اروپا سفر کنید می‌توانید سایت‌ها و آژانس‌های زیادی را بگردید و قیمت‌‌های متفاوتی به دست آورید. یا با آژانس ژیوار به شماره 02154795000 زنگ بزنید تا ما شما را در خرید بهترین تور مورد نظر راهنمایی کنیم. منتظر شما هستیم.


کد مطلب: 808341

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/808341/مزیت-خرید-تورهای-ترکیبی-اروپایی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com