جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۶

نبش قبر برادر عبدالباقی مالک متروپل

شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 808335
متهم به نبش قبر در مخفیگاهش در آبادان شناسایی ودستگیر شد وموضوع در دست بررسی است.
نبش قبر برادر عبدالباقی مالک متروپل
به گزارش جهان نيوز به نقل از عصر ایران، قبر مجید عبدالباقی برادر حسین عبدالباقی مالک متروپل که در کنار برادرش در استان اصفهان به خاک سپرده شده بود، گشوده شد.
 
به گزارش مشرق؛ قبر وی درساعت تقریبی ۲:۳۰دقیقه بامداد پنجشنبه ۶ مردادماه توسط یکی از اعضای خانواده جانباختگان مترو پل نبش شد و این فرد پس از باز کردن کفن مجید عبدالباقی و گرفتن فیلم از جسد وی مجددا قبر را به حالت اولیه در آورد و به آبادان بازگشت.

با توجه به تصاویر ضبط شده دوربینهای مداربسته در اطراف آرامستان گلستان شهدا عطاآباد، واقع در استان اصفهان،خیلی زود خودروی متهم شناسایی و توسط دوربینهای جاده ای تا شهرستان آبادان رصد گردید.
 
دراین رابطه پرونده قضایی تشکیل شد و بادستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب آبادان بازپرس حمیدرضا قارایی، متهم به نبش قبر در مخفیگاهش در آبادان شناسایی ودستگیر شد وموضوع در دست بررسی است.

همچنین به گزارش فارس مرتضی رعیتی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان با اشاره به نبش قبر مجید عبدالباقی در محله عطاآباد شهر دهاقان اظهار داشت:

این اقدام توسط دو نفر که اهل آبادان بوده‌اند با هدف این‌که آیا فرد مدفون مجید عبدالباقی است یا خیر، انجام شده و افراد مذکور پس از این اقدام به آبادان بازگشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا کنه جوری براشون حکم قضایی ببندن و نقره داغشون کنن که کسی جرات نکنه همچین بی حرمتی و گناه کبیره ای رو تکرار کنه
Iran, Islamic Republic of
آخه این دیگه چجور کاریه. بعضی ها اونقدر خودخواه و بی شرف هستند که برای اثبات خودشون هر مرزی رو رد میکنن
Iran, Islamic Republic of
این رفتارها فقط از بد ترین انسانها سر میزنه که جز تعصب قومی قبیله ای هیچ چیزی براشون مهم نیست
Iran, Islamic Republic of
یقینا این کسانیکه این کار رو کردن ادامه همون هایی هستند که این بنده خدا رو به گلوله بستند
Iran, Islamic Republic of
اگه قرار باشه هر کسی خودش هر جور که تشخیص میده رفتار کنه که سنگ روس سنگ بند نمیشه
Iran, Islamic Republic of
وقتی مجازات قانونی سفت و سخت نباشد و طرف وقتی میره زندان انگار رفته هتل پنج ستاره باید هم از قبلش اختلاسگر و شاخ مجازی و کیف قاپ و... و همچنین جانورانی عرض اندام کنند