سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱۰
سردار قاآنی:

روزانه ۱۵ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام می‌شود/ ضریب امنیتی اسرائیل در حال افول است/ فرزندان حزب الله منتظر وارد کردن آخرین ضربه به رژیم صهیونیستی هستند

شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 808322
جمهوری اسلامی ایران هر چه در توان دارد از نیروهای حزب‌الله حمایت می‌کند هر چند که فرزندان حزب الله با توجه به ظرفیت‌های موجود به پیشرفت‌های خوبی دست یافته‌اند که تمام نیازمندی‌های خود را در داخل تأمین می‌کنند.
روزانه ۱۵ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام می‌شود/ ضریب امنیتی اسرائیل در حال افول است/ فرزندان حزب الله منتظر وارد کردن آخرین ضربه به رژیم صهیونیستی هستند
به گزارش جهان نيوز، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی شامگاه جمعه در اجتماع بزرگ عاشوراییان مردم مازندران در آئین وادع با پیکر پاک سه شهید مازندرانی تازه تفحص شده شهدای مدافع حرم که در بوستان ولایت شهر ساری برگزار شد، افزود: مسیر با افتخار و با عزت شهدا تا نابودی کامل دشمنان نظام اسلامی ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند که ما در میدان مقاومت هیچ گاه از جانفشانی دست نخواهیم کشید و با ایستادگی در مسیر مقاومت حرکت می‌کنیم.

فرمانده سپاه قدس گفت: هیچ‌گاه خباثت‌ها و از جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بر علیه مردم ایران اسلامی و دیگر مظلومان جهان در هر نقطه جغرافیایی که باشند غافل نخواهیم شد.

سردار قاآنی با بیان اینکه این دو رژیم خیانتکار و آدمکش در برابر هر جنایتی که مرتکب می‌شوند پاسخ آن را در کوتاه‌ترین زمان دریافت خواهند کرد، افزود: جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تمام جنایت‌هایی که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی مرتکب می‌شوند، برنامه‌ریزی می‌کند و در زمان مناسب پاسخ قاطعی به این اقدامات آنها خواهد داد.

وی با بیان اینکه ضریب امنیتی در اسرائیل رو به افول است و فرزندان حزب الله در حال برنامه‌ریزی هستند که در زمان مناسب آخرین ضربه را به رژیم صهیونیستی وارد کنند، اظهارکرد: فرزندان حزب الله با از بین بردن این رژیم جعلی آرزوی دیرینه امام خمینی (ره) که همان محو اسرائیل از روی نقشه و کره زمین است را محقق می‌کنند.

نظام اسلامی پشتیبان حزب الله است
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه نظام اسلامی همواره پشتیبان و حامی حزب الله لبنان بوده است، گفت که جمهوری اسلامی ایران هر چه در توان دارد از نیروهای حزب‌الله حمایت می‌کند هر چند که فرزندان حزب الله با توجه به ظرفیت‌های موجود به پیشرفت‌های خوبی دست یافته‌اند که تمام نیازمندی‌های خود را در داخل تأمین می‌کنند.

سردار سرتیپ پاسدار قاآنی تصریح کرد: رژیم اسرائیل نمی‌تواند در برابر آزادی‌خواهانی که پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و شهدا هستند مقابله کند و فاتح این نبرد سخت نیز بدون شک فرزندان اسلام هستند.

وی با بیان اینکه مردانی که در مقابل آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست ایستادگی می‌کنند از مکتب امام حسین (ع) درس و الهام گرفتنه اند، افزود: نیروهای حزب الله در حالی دهها موشک را از سرزمین خود به سمت رژیم صهیونیستی شلیک می‌کنند که پرورش یافتگان در مکتب امام و شهدای نظام اسلامی هستند و در یک جنگ ۱۲ روزه بیش از سه هزار موشک را به سمت اسرائیل شلیک کردند که تمام این موشک‌ها نیز در همین سرزمین ساخته شده است.

این فرمانده سپاه با اشاره به اینکه در تمام کشورهای منطقه که مبارزه آزادی‌خواهی در جریان است، از نظام اسلامی الگو برداری شده است، گفت که رژیم غاصب صهیونیستی در طول یک هفته بیش از سه هزار نفر از مردم غزه را شهید کرده است و در حالی در داخل سرزمین‌های اشغالی خود دیوارهای بتونی احداث می‌کند که از نیروهای آزادیخواه در هراس است.

پایداری دیار علویان در پاسداری از ارزش‌های اسلامی
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سابقه مردم مازندران در پاسداری از ارزش‌های اسلامی، گفت که مردم دیار علویان با تقدیم بیش از ۱۰ هزار شهید و ۴۳ شهید مدافع حرم، ثابت کردند که با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب، حامی و پشتیبان قوی برای نظام اسلامی هستند.

سردار قاآنی با بیان اینکه مردم ولایتمدار مازندران در دفاع از حرم و در طول تاریخ نیز برای دفاع از اسلام جانفشانی زیادی از خود به نمایش گذاشتند، گفت که لشگر پر افتخار ۲۵ کربلا در دفاع از کیان اسلامی نقش بی بدیلی ایفا کرد که تا ابد در تاریخ پرافتخار ایران اسلتمی ثبت و ضبط شده است.

وی ادامه داد: فرزندان ایران اسلامی در اوج محرومیت و مظلومیت با ایستادگی در برابر دشمنان، هر روز با بدست آوردن موفقیت‌های بزرگ، قدرت‌های بزرگ را به عقب می‌رانند و به رغم تمام توطئه‌های دشمنان به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی جوانان بسیجی به فناوری‌های نوینی دست یافتند که حاصل پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در بخش‌های مختلف است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Moldova, Republic of
سردار جان کجا افول کرده است که ما نمی بینیم؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
رژیمی که تو دو سه سال اخیر پشت سر هم نخست وزیر عوض کرده و روزی داعیه نیل تا فرات رو داشت الان اومده دور خودش حصار کشیده و از پس غزه محاصره شده بر نمیاد به نظرتون افول نکرده؟
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل توانایی مقابله با مجاهدان غزه را ندارد چه رسد به حزب الله لبنان و ایران !
Iran, Islamic Republic of
لشکری که حاج قاسم طراحی کرد الان در مرزهای فلسطین اشغالی است .
Iran, Islamic Republic of
افولش را باید در این جنگ که شروع کرده دید
Iran, Islamic Republic of
بابا مردم عامی هم به این مسئله پی بردند امروز یک آقای تو تاکسی می گفت اسرائیل پایه هاش سسته و آخرش از هم می پاشه
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله می بینیم
Iran, Islamic Republic of
الهی هرچه زودتر اتفاق بیفتد
Iran, Islamic Republic of
سردار اعلام عملیات روزانه ۱۵ عدد بر علیه صهیونیست ها درست نیست و بهانه ایی بدست دشمن برای مجامع عمومی دادن است
Iran, Islamic Republic of
زیاد نگران مجامع به اصطلاح عمومی و بین‌المللی نباشید.