کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش کوثری به فعالیت‌های اخیر مصی علینژاد

14 مرداد 1401 ساعت 21:00

مصی علینژاد و هر کسی که با همکاری با رسانه‌های معاند به ملت خودش خیانت می‌کند، ضعیف‌النفس است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های اخیر شبکه‌های معاند برای شخصیت‌سازی از مصی علینژاد گفت: علینژاد شخصیتی خودفروخته و خیانت‌کار به ملت ایران است؛ او زمانی خبرنگار مجلس بود ولی امروز یک انسان طرد شده است و به ملت و خانواده خودش پشت کرده و در تفکرات شیطانی خودش دست‌وپا می‌زند.

وی افزود: من چند سال پیش نیز به او گفتم که تو یک انسان خودفروخته هستی و من دیگر با تو مصاحبه نمی‌کنم و کسانی هم که به تو محل می‌گذارند، قطعا فقط می‌خواهند مثل یک برده از تو استفاده کنند. به نظر من کسی که ملت خود را به اجنبی بفروشد، اصلا جایگاهی در جامعه ندارد و ارزش صحبت‌کردن هم ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه کار رسانه‌های معاند این است که چنین افرادی را به عنوان قهرمان جا بزنند، تصریح کرد: کشورهای متبوع این رسانه‌ها ضربات سنگینی از ملت ایران و جمهوری اسلامی خورده‌اند و به همین دلیل وقتی یک انسان خودفروخته را پیدا می‌کنند، این چنین به او بها می‌دهند. مصی علینژاد و هر کسی که به ملت و کشور خود خیانت کند، بیگانه محسوب می‌شود و فردی ضعیف‌النفس است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رسانه‌های معاند به این دلیل که می‌بینند علینژاد در جهت منافع شیطانی کشورهای متبوع‌شان کار می‌کند، سعی بر شخصیت‌سازی از او دارند درحالی که اگر وی را رها کنند، اصلا کسی محلی به او نمی‌گذارد.


کد مطلب: 808312

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/808312/واکنش-کوثری-فعالیت-های-اخیر-مصی-علینژاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com