کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین خبر درباره پخش مجدد سریال جیران

14 مرداد 1401 ساعت 9:00

بررسی شائبه‌های مطرح شده در خصوص سریال «جیران» در مرحله اظهارنظر کارشناسان رسمی دادگستری است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، در اطلاعیه فیلیمو که روز پنجشنبه منتشر شده، آمده است: سریال «جیران» که از تاریخ ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱به دستور مقام محترم قضایی متوقف  شده ، اکنون در مرحله کارشناسی است و سه نفر از کارشناسان رسمی دادگستری در حال بررسی شائبه‌های مطرح شده در مورد این سریال هستند.

فیلیمو ابراز امیدواری کرد که پس از تقدیم نظر این کارشناسان به مقام قضایی ، رفع توقف سریال صورت پذیرفته  و پخش «جیران» از سر گرفته شود.

همچنین فیلیمو در نظر دارد به منظور حفظ حقوق مصرف کنندگان، این تاخیر در پخش سریال را با پخش بین هفته‌ای تا روز جمعه جبران کند.

 در پی شکایت شاکی خصوصی به لحاظ نقض مالکیت ادبی و هنری و براساس حکم قضایی، ادامه پخش سریال نمایش خانگی جیران ۲۹ تیر ماه متوقف شد.

این حکم پس از بررسی‌های لازم، در راستای ماده ۲۹ قانون حمایت از مولفان و مصنفان و هنرمندان و در راستای حمایت از بزه دیده (شاکی خصوصی) صادر شده است.

براساس حکم صادره، ادامه پخش سریال با رعایت مالکیت ادبی ممکن می‌شود.

جیران یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی احسان جوانمرد و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه است. داستان این مجموعه به وقایع بعد از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین‌شاه با خدیجه تجریشی ملقب به جیران می‌پردازد.

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، مهدی پاکدل، ستاره پسیانی، غزل شاکری، سمیرا حسن‌پور و مهدی کوشکی از جمبه بازیگران سریال جیران هستند.

تاکنون ۲۳ قسمت از فصل نخست این سریال پخش شده است.


کد مطلب: 808259

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/808259/آخرین-خبر-درباره-پخش-مجدد-سریال-جیران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com