پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
اطلاعیه مهم وزرات اطلاعات:

دستگیری ده تروریست‌ داعشی که قصد عملیات در تاسوعا و عاشورا را داشتند/ ناکامی بزرگ رژیم صهیونیستی در انفجار یک مرکز حساس کشور/ توصیه به هیئات و مجالس عزاداری +فیلم

پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 808235
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‎ای از دستگیری ۱۰ تروریست تکفیری – صهیونیستی که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) اعزام شده بودند، خبر داد.
دستگیری ده تروریست‌ داعشی که قصد عملیات در تاسوعا و عاشورا را داشتند/ ناکامی بزرگ رژیم صهیونیستی در انفجار یک مرکز حساس کشور/ توصیه به هیئات و مجالس عزاداری +فیلم
به گزارش جهان نيوز، وزارت اطلاعات در اطلاعیه‎ ای اعلام کرد: با عرض تسلیت ایام مصیبت آل الله و دعا برای قبولی عزاداری‌‎ها به استحضار ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند سربازان گمنام امام زمان (عج) در سه روز گذشته، ۱۰ نفر از تروریست های تکفیری – صهیونیستی داعش را که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اعزام شده بودند، دستگیر نمودند.

رژیم جنایتکار صهیونیستی که پس از ناکامی بزرگ هفته‎ی گذشته در انفجار یک مرکز حساس کشور توسط تروریست‎های تجزیه طلب موسوم به کومله، به دنبال تحت الشعاع قرار دادن آن شکست سنگین و روحیه‌‎ی سرسپردگانش بود، این بار تلاش کرد تا از طریق تیم‎‌‌های تکفیری داعشی برای عملیات تروریستی خود در مجالس عزاداری حضرت امام حسین (ع) اقدام نماید؛ که با آمادگی پیشینی مجاهدان گمنام وزارت اطلاعات و تحت نظر داشتن مزدوران از مبدا ترکیه و عراق، تروریست‎های تکفیری را در دو منطقه غرب و جنوب کشور بازداشت و کلیه‎‌‌ی تجهیزات انفجاری، وسایل ارتباطی و سلاح‎‌‌های همراه آن‎ها را به طور سالم کشف و ضبط کردند. ضمنا با توجه به تیراندازی تروریست‌‎ها در زمان بازداشت، دو دلاور مرد گمنام مجروح شدند که ان‎شاءالله مشمول ادعیه عزاداران حسینی قرار گیرند.

فیلم
اعترافات تروریست‌های داعشی

سربازان گمنام امام زمان (عج) اعلام می‎نمایند که مقتدرانه، هوشمندانه و با بذل سلامتی و جان خویش از امنیت کشور و آرامش مردم ایران سرافراز اسلامی حراست می نمایند. و در عین حال از هیئات، تکایا و سایر مجالس عزاداری و از کلیه‎ی عزاداران حسینی تقاضا دارند که در این ایام ضمن دعای بیش از پیش برای موفقیت همه مرزداران و حافظان امنیت کشور و شکست دشمنانش، همچون گذشته با هوشیاری کامل، هر مورد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات (۱۱۳) یا نیروهای امنیتی و انتظامی حاضر در محل گزارش نمایند. همچنین به اشغالگران بیت المقدس شریف و مزدوران تکفیری – داعشی و تجزیه طلبان تروریست اعلام می‎نمایند که برای اقدام ناکام خود نیز با پاسخ کوبنده‎ی جان برکفان گمنام ملت بزرگ ایران اسلامی مواجه خواهند شد.

روابط عمومی وزارت اطلاعات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *